billigst flyselskab til australien ?

• hey, jeg er ved at kigge på priser til en rejse til australien. rejsen skal være fra midt i januar 2008.

gør jo ikke noget hvis man spare en del ved at flyve fra tyskland.

kender i til nogle selskaber som er billige, for sas koster det 32000 kr. efter hva jeg kunne se på deres side.

• Definer rejse? Er det kun flybilletten du er ude efter for så lyder det godtnok som en hamper pris. Min søster har været dernede flere gange, og mener returbilletten koster omkring 8-10.000, og det var fra Hamborg. (Det er så kun flybilletten, da hun kender folk hun bor ved dernede).

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by ayu
    Definer rejse? Er det kun flybilletten du er ude efter for så lyder det godtnok som en hamper pris. Min søster har været dernede flere gange, og mener returbilletten koster omkring 8-10.000, og det var fra Hamborg. (Det er så kun flybilletten, da hun kender folk hun bor ved dernede).

samme her... man kan sagtens få billetter til de priser... men i den prisklasse svinger servicen meget.

NiEn: siden det er så dyrt hos SAS, så lyder det som om du prøver at flyve på 1st class. men ok... det er så også sas: de er hammerdyre og har lorte service.

ved ikke lige hvad det koster at flyve med Singapore airlines derned, men der har de hammergod service (har selv været med der ^^) og den bedste flymad jeg har smagt (dvs. ikke sådan noget overkogt snask)

og hvis jeg må have lov til at anbefale at det er en god ide at tage et stop på vejen i et par dage (fx. singapore, bangkok eller kuala lumpur) da det hjælper kroppen med at justere sig selv med gensyn til jet-lag (som er noget værre noget)

Jeg skal selv derned her til sommer og møde gamle venner fra den tid jeg boede der (I 1999/2000). og jeg kan love for at når man først har været der, så savner man det rigtigt meget...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200