Noctua NF-S12 montering

• Ja jeg har lige fået sådan 2, men har lidt problemer med at montere dem med de medfølgenen gummiskruer, eller hvad man nu kalder dem.

Sidder der nogen derude der har monteret sådan et par kølere, og kan give mig nogle tips?

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by nano
    Ja jeg har lige fået sådan 2, men har lidt problemer med at montere dem med de medfølgenen gummiskruer, eller hvad man nu kalder dem.

Sidder der nogen derude der har monteret sådan et par kølere, og kan give mig nogle tips?

Ikke for noget, men der følger en udemærket manual med.. ;)

Det er faktisk en meget nem montering, hvis man bare følger den.

Den er jeg vidst blevet snydt for så, i begge pakker :(

Tjek nede i bunden af kassen.. Der er et ekstra rum (mener jeg), hvor bogen vidst nok lå.. Er ikke sikker.

• Har skildt begge pakker FULDSTÆNDIGT ad, der er ikke noget.

Kun køler og skruer, samt ekstra kabler.

• Der er et enkelt billed men kan ikke rigtigt bruge det til noget, ligemeget hvor meget jeg rykker de de forbannede gummiskruer så vil de ikke gennem hullerne... :( og i mit mATX kabinet er der ikke meget armplads.

EDIT: Christ 63mb :ohmy: jeg prøver :D takker

EDIT: Det hjalp ikke, det var lidt for spansk, og de viste ikke hvordan man bruger gummi skruerne... det er nok bare mig der er dummere end gennemsittet :D

EDIT: Der er jo ikke et gevind i hullerne på blæseren, skal man bare skrue et par alm. skruer med vold og magt?, sys næsten det er synd, men kan fanneme ikke få de gummiskruer til at side...

Rettet 3 gange, sidst af nano ().

• Der er ikke nogen derude der har prøvet at bruge dem vel?

EDIT: Med lidt god vilge og meget vold, er det lykkedes mig at få et par af dem på, men det er næsten umuligt med de sdste da der ikke erplads til at komme til i det lille TJ08 kabinet.

EDIT: Aldrig har jeg været så udmattet efter at havde monteret 1 køler... :crazyeyes: :O

Rettet 2 gange, sidst af nano ().

• Er det på CPU eller kabinettet du skal montere på ???.

Hvis der er på kabinettet, så kan det være lidt besværligt, men det lykkedes for mig ved at bruge en tang med krumme kæber at få dem trukket igennem.

Originally posted by Penta50
    Er det på CPU eller kabinettet du skal montere på ???.

Hvis der er på kabinettet, så kan det være lidt besværligt, men det lykkedes for mig ved at bruge en tang med krumme kæber at få dem trukket igennem.

Kabinet, j jeg brugte også en tang, for kunne simpelthen ikke komme til med fingrene. Man skal tage godt ved :D

Men det er lykkedes nu. Til alle dem der skal sætte dem i fremover, så skal i ikke være bange for at tage godt ved som jeg var.

Kabinet, j jeg brugte også en tang, for kunne simpelthen ikke komme til med fingrene. Man skal tage godt ved :D

Men det er lykkedes nu. Til alle dem der skal sætte dem i fremover, så skal i ikke være bange for at tage godt ved som jeg var.

Godt det lykkedes :clap:

Men man er gerne meget forsigtig, når man roder rundt inde i kabinettet. Man gider ikke smadre noget ved et uheld.