Problemer med Vista RC2

• Hey gutter!

Har brug for lidt hjælp her.
    Jeg skal have installeret Vista RC2 på min HP og Dell - Når filerne fra DVD'en er loadet, kommer der en sort skærm hvor den skriver noget lignende "I/O Device Error" eller sådan. Dette sker på begge mine bærbare.

Jeg har forsøgt flere gange at finde noget på nettet, men forgæves!

Nogen der ved hvad det betyder, og hvad man kan gøre? Så vidt jeg ved er I/O noget med DVD-CD-HDD at gøre?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• måske kan det være de brandbære skriver du bruger drevene i din laptops ik kan læse endten pga de er dårlig kvalitet eller måske fordi de er brændt forhurtigt ud. Har du tjekket om den Vista RC2 du har fået om det er der fejlen ik lægger i? har selv testet RC1 da den udkom jeg fik den fra microsoft selv den virkede en af mine venner fik den fra en som havde hentet den en anden vej og der virkede den ik.

Originally posted by puma99dk|

måske kan det være de brandbære skriver du bruger drevene i din laptops ik kan læse endten pga de er dårlig kvalitet eller måske fordi de er brændt forhurtigt ud. Har du tjekket om den Vista RC2 du har fået om det er der fejlen ik lægger i? har selv testet RC1 da den udkom jeg fik den fra microsoft selv den virkede en af mine venner fik den fra en som havde hentet den en anden vej og der virkede den ik.

Har godt nok ikke prøvet andre skiver, men har prøvet at hente RC2 igen, og der var samme problem.. Men vil da prøve at brænde lidt langsommere for at se om det hjælper!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Hmm jeg mener jeg fik samme fejl dengang jeg installerede min Vista - der fandt jeg ud af det var fordi der var for lidt ledig plads på disken.
    En Vista Ultimate som den der er som beta, den kræver en 20-25 GB under install for at føle sig sådan rigtigt hjemme - så sletter den automatisk alt det som ikke bliver brugt under install mens den installere..

Så til sidst er man nede på en 10-15 GB når den er færdig installeret.

Prøv lige tjeck om du har en 20-25 GB ledig plads på dit C drev.