Hvilken browser bruger du (hjemme)?

Originally posted by Butcher

Jeg kan nu ikke se den ligner Firefox mere end den ligner alle de andre..:)

Hehe det er nok bare mig :$

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

• IE FF Safari...
    Man kan da godt bruge flere?

FF har så mange bugs, så IE er u-undværlig...
    Den mest irriterende FF bug som findes, er nok at hvis man har flere FF åben, altså ikke faneblade, så kan man til tider ikke scrole ned(piltaster & pgdn) på de nye man har åbnet, skide smart, eller noget..

Originally posted by M.Beier
    IE FF Safari...

FF har så mange bugs, så IE er u-undværlig...
    Den mest irriterende FF bug som findes, er nok at hvis man har flere FF åben, altså ikke faneblade, så kan man til tider ikke scrole ned(piltaster & pgdn) på de nye man har åbnet, skide smart, eller noget..

Det synes jeg nu ikke at jeg har oplevet, selvom jeg ofte har flere vinduer åbne med flere faneblade i hver. Har du prøvet at geninstallere Firefox for at se om det skulle have nogen effekt?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by engel

Det synes jeg nu ikke at jeg har oplevet, selvom jeg ofte har flere vinduer åbne med flere faneblade i hver. Har du prøvet at geninstallere Firefox for at se om det skulle have nogen effekt?

Nix, men har haft formateret over flere omgange på denne maskine, og har haft FF på mange maskiner, men nu er det en sjældenhed at jeg bruger under 2 lag i taskbar, 3 lag er normalt, og hvor kun 1-2 bogstaver står, fordi der er så mange ting åben.. (og ja, går fint på en single core CPU :D )
    Har kun 18 ting åben nu, men heller ikke haft computeren tændt så længe, efter 5 døgn kommer der meget, især når man sjældent lukker tingene..

Originally posted by M.Beier
    IE FF Safari...

Flere som i flere forskellige på samme maskine, eller fordi der er nogle browsere her der ikke er nævnt?