Et par photoshop værktøjer mere

• Så har jeg kigget på et par photoshop værktøjer mere så kig forbi min blog som også har skiftet design.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Som altid nemt og forståeligt.

Engang når du har været igennem alle værktøjer så lige en PDF til folket - så er der en god gennemgang af PS basic!

til crop er det måske en god ide at skrive man også kan croppe udover billedet, hvis man fx ønsker en sort ramme vælger man sort baggrundsfarve og cropper over billedets kant, og vupti sort ramme hele vejen uden om

• Så skal der læses :boxing:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Jeg anede slet ikke at du lavede guides. :) Men det skal jeg da helt sikkert have kigget på.

Faktisk mangler jeg nogle guidelines til hvordan man sætter rammer om billeder og hvilke muligheder der er. Fx til når man skal lave signatur - Er det noget du kan skrive lidt om, når du får tid? :)

Originally posted by Mikkel
    Jeg anede slet ikke at du lavede guides. :) Men det skal jeg da helt sikkert have kigget på.

Faktisk mangler jeg nogle guidelines til hvordan man sætter rammer om billeder og hvilke muligheder der er. Fx til når man skal lave signatur - Er det noget du kan skrive lidt om, når du får tid? :)

Det er da ikke utænkeligt at der kan komme noget om det.

Normalt hvis du skal lave en ramme så brug canvas size til at gøre større med.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy