Er der gået epilepsi i dine fingre
triple post
Mvh Mads :
Er der gået epilepsi i dine fingre
triple post
Mvh Mads :
haha det er sku noget af en morgen brændert tror jeg ;P
Jeg må sige jeg er voldsomt imponeret over Dell's luftkølingsløsning. (Ja ja jeg har fået den foræret ville aldrig drømme om at købe en Dell for mine egne penge)
Min E6400 i lukket kabinet, med 4GB ram, 7900 GS og alt det løse, idler ved 24 grader og ved orthos 42-43 grader, i et 22 graders varmt rum. Det er sgu imponerende - men jeg har smukigget inden i, der er en kæmpe køleprofil og 2 120mm blæsere, der er fan ducted ud af kabinettet. Dertil er det hele stortset helt lydløs, bortset fra når grafikkortet kører 3D. Godt gået Dell.
Edit: Sikke da et ringe billede, det er da vist en om'er! Giv mig 2 sek.
Edit2: Nu skulle det rentfaktisk være til at se hvad der står på billedet.
Kan være det er mobo der er helt galt på den Kan være den ik fatter at måle rigtigt
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Sensation
Kan være det er mobo der er helt galt på denKan være den ik fatter at måle rigtigt
Mvh Mads
Så vidt jeg ved, hvilket ikke nødvendigvis er specielt meget, rigtig el. godt.
Så måler CoreTemp direkte fra en Intern Sensor i CPU'en, correct me if I'm wrong.
Svjv er Coretemp. den MEST pålidelige ja, men hvis man kunne smide et pro digitalt på core ville der vist være en ret stor forskel, men man må sige at der er NICE temps du har på den cpu her.. men prøv at få den til at lave nogle watts ved noget OC!!
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Sensation
Svjv er Coretemp. den MEST pålidelige ja, men hvis man kunne smide et pro digitalt på core ville der vist være en ret stor forskel, men man må sige at der er NICE temps du har på den cpu her.. men prøv at få den til at lave nogle watts ved noget OC!!
Mvh Mads
Mads for pokker, en Dell kan jo ikke overclocke, i hvert fald ikke fra bios - Jeg kan ikke hæve spændingen via software, kan jeg?
QuoteOriginally posted by mag|c
Mads for pokker, en Dell kan jo ikke overclocke, i hvert fald ikke fra bios - Jeg kan ikke hæve spændingen via software, kan jeg?
Aner jeg ik:)) BIOS FTW!!
Mvh Mads