hey .. findes der ikke en virus det går ind og brænder ens bundkort/processor af.. jeg mangler nemelig en :D:D til en gammel pc hehe Ville prøve at tage den ind på den og brænde lortet af

need virus :D
-
-
Nej, det gør der ikke, men at brænde noget af er jo noget af det nemmeste.... men hvorfor vil du gøre det da ?
-
jeg ville brænde den af før den skal dø i skrælle spanden
så kan den fæ en værdig død
-
Originally posted by Mercie.dk
jeg ville brænde den af før den skal dø i skrælle spandenså kan den fæ en værdig død
Hmm... Jeg ville nu sælge det. Der er vel nok en der vil give et par hundrede for dit bundkort & CPU.
-
hey .. findes der ikke en virus det går ind og brænder ens bundkort/processor af.. jeg mangler nemelig en :D:D til en gammel pc hehe Ville prøve at tage den ind på den og brænde lortet afmm mm piiffhh mm mm støn mmm ....
Pyhh det var hårdt at holde den kommentar
tilbage, som bare ville ud, men det lykkedes....
Er ret stolt af mig selv nu...En mere seriøs kommentar.
Jeg tror ikke der findes en sådan virus og hvis jeg
havde en ville du ikke få den. Det ville jo svare til
at give terrorister våben -
ehe.. det er sådan en gammel gammel jen.
tror jeg ville hælde benzin ud over og antænde den :D:D:D hehehehe.. nahh sælger den ikke .. Så fortyder jeg bare
hehe
-
Originally posted by The Hans
mm mm piiffhh mm mm støn mmm ....Pyhh det var hårdt at holde den kommentar
tilbage, som bare ville ud, men det lykkedes....
Er ret stolt af mig selv nu...En mere seriøs kommentar.
Jeg tror ikke der findes en sådan virus og hvis jeg
havde en ville du ikke få den. Det ville jo svare til
at give terrorister våben*G*... U got a point...
-
jaa.. er jo egentilg rigtigt nok.
-
kan du ikke lave et eller andet sinsygt med den, fx nogle underlige mods, eller bare OC til til døde
-
CLOCK DEN SØNDER OG SAMMEN.......................................................
-
Originally posted by sJQLUND
kan du ikke lave et eller andet sinsygt med den, fx nogle underlige mods, eller bare OC til til dødeJeg stemmer på det sidste...
...
-
Af med alle kølere. Så skal du bare se den gå op i røg
-
hvad for noget hardware er der egentlig tale om?
-
tror jeg overclocker den 2tm meget og piller kølerene af
hehe
-
tror jeg overclocker den 2tm meget og piller kølerene af
hehe
Yeah
-
Brug den som grill
-
du sætter den da bare over til vekselstrøm på din PSU
-
Nogen der kan huske den gamle video hvor de midt i en omgang Quake 3 hev køleren af på Cpu og skyndte sig at måle temp ? (Tror det var tomshardware)
Mente de kunne få en AMD op på 396 grader
-
Originally posted by Aerial
Nogen der kan huske den gamle video hvor de midt i en omgang Quake 3 hev køleren af på Cpu og skyndte sig at måle temp ? (Tror det var tomshardware)Mente de kunne få en AMD op på 396 grader
mener jeg har set den , det er dog længe siden
-
Originally posted by Spaceman Spiff
du sætter den da bare over til vekselstrøm på din PSUVekselsstrøm ?... Mener du den lille røde 110/230v omskifter på PSU´en ?.... Mener du at din PSU ikke kører på vekselsstrøm som den kører nu da ??...