Carstone den døde Tauren

  • Det min lvl 9 alt på Deathwing jeg logger på en gang i mellem når Talnivarr er nede eller keder mig ! :p
    har altid /pvp på da jeg syns det er det sjove ved PvP servere, men en rogue backstabbede mig lige i Orgrimmar sidste uge :( så gad ikk resse igen

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Kan nu bedre lide nogle af de vinduer du har åbent! :D


    Hvad er pisexy? Og netdating, leder du efter en mage? :))


    Det ska du da slet ikke kigge efter ;) og ja, man søger vel altid en mage :D


    Quote

    Originally posted by CarStone
    Det min lvl 9 alt på Deathwing jeg logger på en gang i mellem når Talnivarr er nede eller keder mig ! :p
    har altid /pvp på da jeg syns det er det sjove ved PvP servere, men en rogue backstabbede mig lige i Orgrimmar sidste uge :( så gad ikk resse igen


    Tænkte nok det var dig :D har du ikke også været på Deathwing på et tidspunkt?

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Tænkte nok det var dig :D har du ikke også været på Deathwing på et tidspunkt?


    Talnivarr er en migrate server, de fleste store guilds fra deathwing ally samt horde migratede der tilbage december sidste år :p vi fik også nogle storkæftede guidls fra Stormscale (Sota Grr MadHouse) som fik klø xD

  • The Great battle of the Outdoor Dragons!
    SotA var skrappe, men ikk gode nok!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W