NetOp Prob.

• Jeg har problemer med mit Program: NetOp... Når jeg prøver at komme med ind med Guest så logger Genstarter den anden computer altså HOST. Hvad kan jeg gøre?

Eller er der et andet program til at vise en anden computers skærm og styre den med en anden computer når de er på sammen netværk lige som NetOp

• Hvorfor ikke bare bruge den der er i WinXP?

Har oplevet mange lags ved andre VNC programmer..
    Men det er der ikke i den i Windows..

Det eneste krav til den er at der skal være kode på den bruger man logger ind som..

Originally posted by Bubbi
    Hvorfor ikke bare bruge den der er i WinXP?

Har oplevet mange lags ved andre VNC programmer..
    Men det er der ikke i den i Windows..

Det eneste krav til den er at der skal være kode på den bruger man logger ind som..

Remote Desktop (indbygget i XP) og remote control (som fx VNC) har to forskellige formål.

XP tillader kun en bruger af gangen, dvs. brugeren, der logget på maskinen lokalt bliver logget af hvis en remote desktop-bruger logger på.
    Den lokale bruger, kan ikke se hvad remote desktop-brugere laver på PC'en.

Remote control (fx VNC) giver mulighed for at både en lokale bruger og fjernbrugeren kan være logget på med samme bruger samtidig idet fjernbrugeren blot får vist en kopi af skærmbilledet som den lokale bruger ser. Hvor der så styrer musen og tastaturet kan indstilles i programmet, hvis man ikke vil slås om det... :boxing: