Blog om komposition
-
-
Endnu engang har du skrevet det så alle kan forstå det.
Jeg synes sku det er rart at du laver dette. Det er rart at komme ind og få friske begreberne op.
-
Der er ikke langt fra ord til handling hos dig hva?
Jeg tager en kigger
-
Originally posted by Lecter
Der er ikke langt fra ord til handling hos dig hva?Jeg tager en kigger
Tjaa hvis jeg føler det er nogen i kunne bruge så kunne jeg jo lige så godt få lavet lidt
Men håber da folk har fået noget ud af det der er ikke rigtig kommet kommentarer her eller på selve bloggen.
-
Jeg har læst det og kunne godt bruge det til noget
-
Originally posted by Hardstyler
Jeg har læst det og kunne godt bruge det til nogetJamen det er jeg da glad for at høre
-
Har da ska også læst det og og kommer måske til at bruge det. Er dog mere til, at jeg selv komponerer og placerer tingene som nu jeg synes.
Og læser da alle de ting, som du har vedr. foto. Altid godt med lidt genopfriskning af sin viden og evt. opdatering.
-
Originally posted by _WHAT_
Tjaa hvis jeg føler det er nogen i kunne bruge så kunne jeg jo lige så godt få lavet lidt
Men håber da folk har fået noget ud af det der er ikke rigtig kommet kommentarer her eller på selve bloggen.
Jeg må sige, at jeg ikke fik det store ud af det, da jeg dog har en smule basisviden om komposition og det gyldne snit. Men fyld endelig gerne mere på, da min viden stopper lige her omkring hehe.
Bentzin: Det gyldne snit giver bare generelt bedre billeder. Tror du vil blive overrasket.