Hvilken mus

  • Quote

    Originally posted by Lasse
    Jeg kører MX500, hvilket jeg er glad for.


    OBS. Grillrotten har slettet sine indlæg.


    Fair nok, så kan jeg bedre forstå tråden i starten ikke gav mening .. hehe ..


    Men har en MX700


    Og hvorfor er tråden om musik dårlig ? ... Det er off topic, så kan ikke se noget problem ...

  • Quote

    Originally posted by znuffi


    Opdaterer den ikk langsommere end tråd-mus ?
    Reagerer*


    Det siger de kloge jo, men jeg synes den kører rigtig godt. Bruger den både til spil, 3D CAD og photoshop. Har ingen probs med opdateringshastigheder overhovedet. Har dog ikke prøvet en MX500. Det kan være den er hurtigere.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Det siger de kloge jo, men jeg synes den kører rigtig godt. Bruger den både til spil, 3D CAD og photoshop. Har ingen probs med opdateringshastigheder overhovedet. Har dog ikke prøvet en MX500. Det kan være den er hurtigere.


    Ja synes også den kører glimragende ...

  • Quote

    Originally posted by cla


    *Sidder lige og tænker over din smilie* er ~~=fipskæg ? (eller hva man nu kalder det)


    Jeg synes at det ligner en tunge som er lidt krøllet ... :D

  • bruger en gammel microsoft explorer optical dims af en mus , ved godt at M$ er onde men det var lige hvad jeg havde råd til på det tidspunkt jeg købte den

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    bruger en gammel microsoft explorer optical dims af en mus , ved godt at M$ er onde men det var lige hvad jeg havde råd til på det tidspunkt jeg købte den


    Hehe, hovedsagen er i bund og brund at det virker 8)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, hovedsagen er i bund og brund at det virker 8)


    nemlig og jeg har sgu ik megen fidus til de trådløse , de har en kedlig tendens til at løbe tør for bat... når man er allemest presset i et spil

  • Så er min Dual Optical skiftet ud med MX310, vidunderlig mus! :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP