? ANG Avant browser

  • når man downloader noget far en side på nettet med
    den og download er igang og man så lukker avant
    lukker download også kan man ikke å den til at holde på med det ?


    det er nemmelig skide surt når man er 98 %
    færdig med en stor download :(

  • jeg har også selv lagt mærke til den fejl ... prøv eventuelt lige at surfe en tur ind på deres forum og skriv det som bug

  • er ikke vildt go til at skrive på
    udenbysk men andre skal da være velkommen til at såørge for mig :)


    se selv dansk er et problem LOL

  • Også et problem jeg har bemærket...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg kan nu stadig ikke se et problem... :))


    måske kan du ikke det men det kan vi andre :P

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, åbenbart.... Undrede mig bare over at i ikke kørte med browseren nede i tray... men fair nok...


    jeg gider ikke have en browser til at bruge resurser når jeg ikke bruger den.


    Problemet er også at mest at hvis man ved et uheld kommer til at lukke den ryger dl også ikke så fedt.


    men det er løst i den version jeg linker til :)

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    jeg gider ikke have en browser til at bruge resurser når jeg ikke bruger den.


    Problemet er også at mest at hvis man ved et uheld kommer til at lukke den ryger dl også ikke så fedt.


    men det er løst i den version jeg linker til :)


    Hm, ja det er jo så rigtigt nok... Den bruger jo en del mere en IE gør... Mildt sagt...


    Syntes ikke jeg kan vende min til at kun have 512 RAM... Det sutter røv... :]

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    enig 512 mb ram er noget skidt
    men jeg har squ ikke råd til 512
    mere lige nu LOL


    Desværre det samme her... :rolleyes: ... Ved dog heller ikke om det ville være værd at købe fx. 2*512 Geil PC4000 eller om 2*256 Corsair XMS PC3500 extra over i dem jeg har i forvejen vil være bedre når man også regner prisen med... Det vil jo være lidt billigere, men nok ikke så meget igen...


    Måske burde jeg bare sælge min computer og købe en"ny" bil istedet for. :))

  • downloadede avant i går.. og jeg ka kun sige HOLY JESUS MOTHERFUCKER!! den browser er for genial :D MEGET federe end IE.. har længe sat avant som default og jeg har fjernet IE ikonet fra quick launch hehe... genial browser :D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    downloadede avant i går.. og jeg ka kun sige HOLY JESUS MOTHERFUCKER!! den browser er for genial :D MEGET federe end IE.. har længe sat avant som default og jeg har fjernet IE ikonet fra quick launch hehe... genial browser :D


    Wee... Endnu en der blev lige så positivt overrasket som jeg gjorde da jeg startede med at bruge Avant. Nice... :))


    Den eneste ulempe jeg kan se den har er at den bruger en helvedes masse resourcer.... :rolleyes: ... Men så skal der sgu bare flere RAM i dyret. Det skal der jo alligevel :]