Hvorfor wow kan være belastende

Originally posted by Ramaskriget
    Det så svine fejt Arial! Mit første MC run blir FORHÅBENTLIG i aften, og jeg har spillet det møg siden det kom ud! Og du skal på mandag!! :ph34r:

Hvor meget har du spillet om dagen? Hvilket gear bruger du sp nu :P?

Originally posted by Jacorik

Hvor meget har du spillet om dagen? Hvilket gear bruger du sp nu :P?

min /played nærmer sig de 30 dage!

Jaja, jeg er en langsom lvl'er, og har været pisse uheldig med guilds :(
    Bruger noget tier 0.5, AV exalted items, ZG items.

• 30 dage siden spillet kom ud, det er ikke vildt meget. :)

Tror jeg er over 200 dage fordelt på mine mange chars, hvor 3 af dem er lvl 60 og hvor den ene har clearet alt op til 4 Horsemen (Var i Fusion som nu også har clearet hele Naxx).

Er dog startet forfra som orc warlock, horde ftw. :P

Originally posted by Deef
    30 dage siden spillet kom ud, det er ikke vildt meget. :)

Tror jeg er over 200 dage fordelt på mine mange chars, hvor 3 af dem er lvl 60 og hvor den ene har clearet alt op til 4 Horsemen (Var i Fusion som nu også har clearet hele Naxx).

Er dog startet forfra som orc warlock, horde ftw. :P

Jeg har cirka 23 chars ;) Så tror også min played er omkring de 200 dage! Det er min eneste lvl 60er so far, men det nok fordi jeg hjælper andre/PvPer ad helvede til med mine alts :))

Originally posted by w00tage
    spillede en Priest op på 12 dage og efter 14 dage har den 6/8 Tier1 og er godt på vej i naxx.. :) dejligt med en go guild..

Word! En god guild gør hele forskellen :)

Havde det ikke været for min guild, havde forladt Azeroth for over et år siden.

Efter at have brught henholdsvis 16 og 12 dage på at levelle mine to første 60'ere, fixede jeg min mage på godt 6 dage. Det er altid sjovt at have lidt at vælge mellem når man skal raide :cheers:

Originally posted by Fruitloop
    Jup. det var lige sån' nogle dage der fik mig til at holde op med at spille WOW. Der var ALT for mange af dem og de vil blive ved med at komme, man skal jo hele tiden liiiiige ha' noget nyt som alle mulige andre også liiiiige skal ha'.

(men i sidste ende har det da helt klart været det spil jeg har brugt flest timer på og været mest underholdt ved)

fruitloop? er det dig? fra The Maelstrøm og GL af Mystical Odour? Gervantes her :)