Har hørt lidt rygter om et nyt honor system uden rank er det rigtigt? At der ogsp vil komme noget hvor man f.eks. skal skaffe 100k honor og 20 AB WSG marks of honor og bytte dem til en f.eks High warlord's Cleaver? Noget der har en site med det eller er det bare dårlige rygter?
Nyt honor system?
-
-
Det er ikke dårlige rygter. Har hørt det i et interview med en fra Blizzard. det bliver nemlig sådan som du siger. Man kan bruge sine honor points til at købe ting for, så der ikke bliver rang mere.
Dog ikke med AB og WSG marks, kun med honor points. sådan forstod jeg det.
-
Så bliver PvP sætten fjernet eller hvad? Det er da trist de fjerner ranken.
-
Originally posted by HuleFanden
Så bliver PvP sætten fjernet eller hvad? Det er da trist de fjerner ranken.
Ved ikke helt hva de gør. Men ja, synes sku også det er trist på en måde. Så vidt jeg husker var begrundelsen at det også skulle være muligt for den almene spiller der ikke gamede så meget, også at få nogle af de rigtig gode pvp items.GU SKAL DET RØV! Det skal koste blod, sved og tårer at få det imba kluns!
-
Originally posted by Ramaskriget
Ved ikke helt hva de gør. Men ja, synes sku også det er trist på en måde. Så vidt jeg husker var begrundelsen at det også skulle være muligt for den almene spiller der ikke gamede så meget, også at få nogle af de rigtig gode pvp items.GU SKAL DET RØV! Det skal koste blod, sved og tårer at få det imba kluns!
Lad os nu se når det kommer om vi ikke skifter mening. Men ummilbart vil jeg da sige at det netop giver mening at man skal have en bestemt rank for at købe nogle items. Det kommer da til at sux at man kan købe sig ned i level 0 for at få godt kluns.. -
Originally posted by HuleFanden
Lad os nu se når det kommer om vi ikke skifter mening. Men ummilbart vil jeg da sige at det netop giver mening at man skal have en bestemt rank for at købe nogle items. Det kommer da til at sux at man kan købe sig ned i level 0 for at få godt kluns..
Gør vi sku nok..Vil jo gerne ha nogle af de items. På den anden hånd synes jeg bare det skal være noget der er rigtig svært og opnå! og ikke bare noget man stille og roligt kan gøre en time om dagen de næste 3 måneder.
-
Originally posted by Ramaskriget
Gør vi sku nok..Vil jo gerne ha nogle af de items. På den anden hånd synes jeg bare det skal være noget der er rigtig svært og opnå! og ikke bare noget man stille og roligt kan gøre en time om dagen de næste 3 måneder.
Netop! Det skal være noget helt vildt som nærmest ingen kan opnå! Det er det der giver mening. Læste lige på wow-europe et sted at det eneste der bliver overført fra det system vi har nu er vores højeste rank. Altså High Warlords vil ikke få en skid ud af det andet end en "Highest Rank: High Warlord" tekst boks.Fed måde at lukke lortet for dem på.. Men principielt vil det vel blive muiligt at købe sig ned i level 0 igen?
-
Det ville da være fedest hvis de rykkede limit optil 16 og lavede en Legendary set..
-
Jo mere jeg forstår jo bedre synes jeg faktisk det er, du kan ikke blive rank 14 hvis du har en uddannelse du er igang med, arbejde eller normal skole. Du falder jo omkring 300k honor om ugen i rank 13. Så du har meget svært ved at klare alle de ting på samme tid.
-
Tror squ det er for at undgå at wow bliver en eller anden dyb kløft, hvor man falder ned i og ikke kommer op igen.. Som Jacorik siger, så er det squ svært at holde en rank, hvis man er igang med en uddannelse, har et social liv ved siden af og hva der ellers hører med..
Hvis ikke man har en vilje af stål, så tror jeg squ man får svært ved at se ens rank falde for hver uge, "bare" fordi man ikke har tid til at spille hele tiden... Og så er det man falder i den og liige ska ha et spil til
-
Tja jeg synes sgu heller ikke det lyder så tosset.
Det er jo ikke sådan at det bliver nemt at få!
Det betyder bare at hvis det f.eks. tager 2 måneder at få et eller andet epic, hvis man spiller 8 timer om dagen, så tager det 4 måneder hvis man spiller 4 timer om dagen. Ikke som nu hvor det er umuligt at få PvP sættet hvis man spiller under 10 timer om dagen eller noget i den retning.