Nyt cam.. Compact eller SLR?

• Hvor stor forskel er der på 350D og 400D med samme glas? Hvad får man med 400D som man ikke gør med 350D? Sådan fortalt med menneskeord.. (Ja jeg ved at google findes)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula
    Hvor stor forskel er der på 350D og 400D med samme glas? Hvad får man med 400D som man ikke gør med 350D? Sådan fortalt med menneskeord.. (Ja jeg ved at google findes)

Flere MP
    Større skærm
    Auto rens af sensor

Det er sikker flere ting med det var lige hvad jeg kunne huske

• Lidt bedre lysmåler
    Lidt hurtigere behandling af billeder
    MEGET bedre Autofocus, 400D bruger faktisk autofocus fra 30D som er en del bedre end den i 350D.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Maverick

Yep, dog ikke noget jeg brugte. Trods Anti-Shake osv. var det ret svært at bruge - syntes jeg. Husk det blev brugt til familie-kom-sammen, plus lidt hardware pics her til siden.

Vil godt give de der 5K for 350D. Især billederne af mine unger er vigtige for mig. Kan de blive bedre med sådan et cam er det sgu grynene værd. De tusins der er billigere kan jo også bruges til lidt tilbehør hvis det skulle vise sig værende nødvendigt. Tænker lige over dét - og hvor fanden jeg skal skaffe pengene fra... :clap:
    Well kan vente en måned eller to hvis der er nødvendigt...

Lige præcis den der virker bekendt. Når min storebror ser de billeder jeg tager af hans lille søn i forhold til dem han tager med hans klille mini kamera fra canon, så er han forbløffet og ville endda overveje at selv opgradere! ;)