Priser for UPS og De Grønne Bude

• Hej Alle.

Jeg har snakket med en fra hifi4all om at jeg skal købe hans højttalere. Desværre bor han i København så det ville ikke kunne betale sig for mig at hente varen.

Han vil ikke sende via Post Dk med mindre jeg betaler pengene på forhånd hvilket jeg ikke er så vild med at gøre.
    Der er ikke nogen fra min familie eller nogen vender der skal derover her inden for den nærmeste fremtid så det er også udelukket.

Jeg har derfor tænkt på at foreslå at han kan sende den enten via UPS eller De Grønne Bude.
    Er der nogen af jer der ved hvordan dette fungerer og kan fortælle mig prisen for at få sendt en ca. 30 kg. tung pakke fra Greve/Københav til Odense?

Håber i kan hjælpe
    - Anders.

Skriv hvis i mangler informationer.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• ville det ikke være nemmere hvis du selv kontaktede ups? de kan nok nemmere give dig prisen på det helt præcist.

Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

Originally posted by Psykozen
    ville det ikke være nemmere hvis du selv kontaktede ups? de kan nok nemmere give dig prisen på det helt præcist.

Genial tankegang :9xo

Hvis man ikke kan li at snakke med folk i telefon, så kunne det også være at oplysningerne kunne findes på deres website. Det ville undre mig meget hvis man ikke kunne finde deres fragtpriser der.