En fiktiv plakat jeg sad og lavede bare for at lave noget
fermaten plakat
-
-
Meget fed - dog syntes jeg nogle af kunster navnene er svære at læse.
-
Hvis du lægger lidt stroke på navnene, så tror jeg den er der..
-
Super cool
-
Godt nok nice lavet!
Dælens mand, du har jo skills! men som sagt, navnene en smule tydligere!
-
fandmer flot !
Det var dog rart, en dansk musik plakat, UDEN Tue West .. Simpelthen fantastisk !!
-
Originally posted by Raller
fandmer flot !Det var dog rart, en dansk musik plakat, UDEN Tue West .. Simpelthen fantastisk !!
Han har godt nok spillet der men syntes sgu ikke jeg ville være bekendt at skrive ham på
-
Takker for de flotte kommentarer som sagt så er det lidt noget nyt for mig at lave lige den her type ting
De navne der står i siden er navne der har spillet på stedet derfor syntes jeg heller ikke de skal være så tydlige men kan godt se hvad i mener.
-
Originally posted by _WHAT_
Takker for de flotte kommentarer som sagt så er det lidt noget nyt for mig at lave lige den her type tingDe navne der står i siden er navne der har spillet på stedet derfor syntes jeg heller ikke de skal være så tydlige men kan godt se hvad i mener.
Man skulle da ellers tro du har lavet det i noget tid
For mig gør det ikke noget at navnene ikke er så tydelige. Sådan er det ofte med den slags plakater alligevel. Måske de væsentlige navne er tydelig, men ellers ikke.
Det er jo nærmest muligt at lave et lille tema af måske 3-5 plakater i samme stil (og forskellige farver)
-
Originally posted by Macimuz
Man skulle da ellers tro du har lavet det i noget tid
For mig gør det ikke noget at navnene ikke er så tydelige. Sådan er det ofte med den slags plakater alligevel. Måske de væsentlige navne er tydelig, men ellers ikke.
Det er jo nærmest muligt at lave et lille tema af måske 3-5 plakater i samme stil (og forskellige farver)
Har faktisk overvejet det og har en kæmpe psd liggende med jeg ved ikke hvor mange tons lag så det var egentlig bare at løbe igennem og lave farver om.
Det er bare en tung fil at arbejde med for har lavet den i størrelse til tryk.
-
Den er fin, synes den stemmer godt overens med Fermatens koncept også. Eneste, som vist også er nævnt før, er at det er svært og læse kunstner navnene.
/Lars
-
Har faktisk overvejet det og har en kæmpe psd liggende med jeg ved ikke hvor mange tons lag så det var egentlig bare at løbe igennem og lave farver om.
Det er bare en tung fil at arbejde med for har lavet den i størrelse til tryk.
Hehe, kender det godt. Når man først arbejder med tingene i sådanne størrelser, så trækker det tænder ud.
Meen, det må da hjælpe med et conroe-system?
Min er ikke helt tilfreds, når man bare arbejder med A4 til tryk. Og det går næsten helt galt når jeg skal vælge en brush blandt de mange jeg har liggende
Ang. tema, så tænkte jeg egentlig på at ændrer flere ting end bare farverne. "frontfiguren" i midten kunne ligeledes være anderledes.
-
Super fed plakat _WHAT_ du kan da næsten tjene penge på det der
Synes faktisk ikk at det gør så meget at navnene ikke er så tydelige alligevel
Den har os et nice "nyt look" som skiller sig ud på den positive måde... -
Hehe, kender det godt. Når man først arbejder med tingene i sådanne størrelser, så trækker det tænder ud.
Meen, det må da hjælpe med et conroe-system?
Min er ikke helt tilfreds, når man bare arbejder med A4 til tryk. Og det går næsten helt galt når jeg skal vælge en brush blandt de mange jeg har liggende
Ang. tema, så tænkte jeg egentlig på at ændrer flere ting end bare farverne. "frontfiguren" i midten kunne ligeledes være anderledes.
Den hjælper meget rigtig meget det er faktisk ikke så tungt at arbejde med. De 2gb ram må dog nok siges at være et most, overvejer kraftigt at smide 2gb mere i maskinen.
Ja man kunne ændre mange ting i det og lave nogle forskellige det ville dog nok aldrig gå til tryk da det bliver noget dyrere når det er forskellige motiver, men ok er jo kun fiktivt
Endnu engang til alle dem der kommer med kommentarer tak for input det er fedt
-
Den hjælper meget rigtig meget det er faktisk ikke så tungt at arbejde med. De 2gb ram må dog nok siges at være et most, overvejer kraftigt at smide 2gb mere i maskinen.Ja man kunne ændre mange ting i det og lave nogle forskellige det ville dog nok aldrig gå til tryk da det bliver noget dyrere når det er forskellige motiver, men ok er jo kun fiktivt
Endnu engang til alle dem der kommer med kommentarer tak for input det er fedt
Håber også der, med nyt job, bliver mulighed for opgradering af systemet engang i starten af det nye år.
Når det hele bare er fiktivt, så skal man ikke lade sig begrænse
-
Håber også der, med nyt job, bliver mulighed for opgradering af systemet engang i starten af det nye år.
Når det hele bare er fiktivt, så skal man ikke lade sig begrænse
Nej det er rigtigt men måske heller begynde helt forfra og lave noget op fra bunden i stedet.
-
Nej det er rigtigt men måske heller begynde helt forfra og lave noget op fra bunden i stedet.
Mulighederne er næsten uendelige
btw, mine gradients har det med at ligne en masse streger, altså ligesom et gif-billede med et gradient på. Nogen idé om, hvad det kan skyldes?
-
Prøv lige og tjek om du har sat din skærm op til 16bit farver eller 32bit.
Syntes ikke det ser slemt ud på det billede du linker til.
-
Prøv lige og tjek om du har sat din skærm op til 16bit farver eller 32bit.Syntes ikke det ser slemt ud på det billede du linker til.
Det er der også når billederne printes ud
Men skærmen står til 32bit.
Det er godt nok ikke noget man sådan ligger mærke til, medmindre man går tæt på billedet og sådan. Men jeg er lidt af en perfektionist, så detaljer kan genere mig noget så grusomt.
-
Det er der også når billederne printes ud
Men skærmen står til 32bit.
Det er godt nok ikke noget man sådan ligger mærke til, medmindre man går tæt på billedet og sådan. Men jeg er lidt af en perfektionist, så detaljer kan genere mig noget så grusomt.
Så kan det jo være det er printeren der laver problemet. Du kan evt. prøve og så lavet en ved a-z de koster små 10kr for en A4 og de laver faktisk en god kvalitet.