Lukning af nogle tråde !

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Ka' kun gi Defoss ret. Det står faktisk i 2. afsnit i mit start-indlæg ;)


    Det har jeg læst, men hvorfor spørger du så ikke mig eller en af de andere der er moderator i forumet, i stedet for de 2000 brugere?


    Det eneste du ikke har fået ud af denne tråd er et svar! Men som du sikkert også selv havde regnet ud, er det blevet til endnu en af de åndsvage og intetsigende tråde.


    Der kan kun være en grund til at blive ved med at starte dem....

  • fat det master du kan ikke spille tfc
    sån er det


    om det er at svine folk til ved jeg ikke


    og ja vi er en del mere aktive ind du nogen sinde bliver
    det er heller ikke og svine til


    du hade et ½ år til og træne med hvor vi afprøvet dig over længer tid men du mødte faktisk aldrig op
    så det var meget svært og bedøme og du i heltaget var clan matriale


    men vi valgte du ikke var det og allle der har vært med i den afstemning har vært i nsa over et år


    der efter mener du det er rigtig og gå ud og side og svine mit firma til som abselut intet har med nsa at gøre andet ind jeg er en af de medlemer der er der


    og hvad clan nsa har med servic at gøre i vores firma kan jeg selt ikke se


    det kan være du kan se et samhæng for det kan jeg ikke


    kun du måske er blevet lidt træt af du røg ud og nu skal han delme ha for vis der er noget jeg kan så er det mudder og svine til


    der må jeg så sige mange mange tak for den flotte tilsvining fra din side af
    det var rigtig flot


    eller var det

  • havde i overvejet at tage jeres lille debat et andet sted hen? tror ikke rigtig der er nogen der gider høre på det mere...eller er der? ;)

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W


  • Så vidt jeg kan huske så var det vist dig der startede med at svine mig til.


    jeg skrev i din tråd som første indlæg på om nogen havde lyst til at spille tfc flg:


    Nej tak Uffe


    Jeg har prøvet uden den store succes, hvis man ikke gør 100% som du eller en af dine trofaste sidemænd siger kan man ikke bruges.......


    Er man ikke helt lige så gode som jer bliver man ikke taget med til clankamp,


    kort sagt "I ER FOR SERIØSE" .........jeg taler af erfaring


    Tidligere


    MASTER[NSA]DK




    HVOR FANDEN STÅR DER NOGET OM DIT FIRMA??????????