Firefox 2.0

• Så er det installeret her også. De nye ikoner pynter da fint, det er blevet lidt mere shiny at se på nu.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Synes godtnok ikke det kører optimalt her :/ Når jeg kommer op over en 5 tabs, ca , så begynder den at hænge, CPU brug stiger, op til 100% ( har umiddelbart ikke noget der ellers kan forårsage cpu brug synes jeg, men forstår ikke hvorfor det skulle være firefox ) og så bruger den også en del hukommelse. Er der andre der oplever det her ? Tror jeg prøver at geninstallere og scanne for spyware.

Originally posted by Marquis
    Synes godtnok ikke det kører optimalt her :/ Når jeg kommer op over en 5 tabs, ca , så begynder den at hænge, CPU brug stiger, op til 100% ( har umiddelbart ikke noget der ellers kan forårsage cpu brug synes jeg, men forstår ikke hvorfor det skulle være firefox ) og så bruger den også en del hukommelse. Er der andre der oplever det her ? Tror jeg prøver at geninstallere og scanne for spyware.

Hmm jeg har ihvertfald ikke oplevet nogen af den slags problemer...

Synes godtnok ikke det kører optimalt her :/ Når jeg kommer op over en 5 tabs, ca , så begynder den at hænge, CPU brug stiger, op til 100% ( har umiddelbart ikke noget der ellers kan forårsage cpu brug synes jeg, men forstår ikke hvorfor det skulle være firefox ) og så bruger den også en del hukommelse. Er der andre der oplever det her ? Tror jeg prøver at geninstallere og scanne for spyware.

Hvis der er ledig hukommelse, så "låner" FF af dette. Ligesom Photoshop også tager godt løs af ens ram, hvis der er noget at tage af. Hjælper vidst på performance, så at sige.

LYder mystisk, har lige haft 80 tabs åben bare for sjov, CPU forbrug lå på 2% og hukommelse 200mb - hvilket jeg ikke synes er slemt, Efter som jeg lige åbnede dem på én gang fra en bookmark folder så slugte den lige 50% cpu en 30 sekunder men derefter smuttede den ned
    Genindstallation lyder som en god ide

Er vist desværre ikke den eneste der oplever det her :/
    http://it.slashdot.org/it/06/10/28/2115202.shtml

Nej den læste jeg også, underligt - virker måske efter alt som om at de nærmest har tvunget 2.0 ud inden den var helt klar pga IE7 - der kommer nok snart en 2.1 så. Ind til dag, har stadig ingen problemer her, udover at åbne links fra thunderbird nogen gange tager en halv krig!