QuoteOriginally posted by GummiMogens
Lige en gang til..
GFX kølehovedet??
Mangler nemlig, hehe
desværre kan ikke hjælpe dig, ved ikke hvor den ligger.
QuoteOriginally posted by GummiMogens
Lige en gang til..
GFX kølehovedet??
Mangler nemlig, hehe
desværre kan ikke hjælpe dig, ved ikke hvor den ligger.
Det kan vi godt! Hvis du sender en mail med kontooplysninger kan jeg overføre i aften.
Har du kvit. på den?
QuoteOriginally posted by frankc
Det kan vi godt! Hvis du sender en mail med kontooplysninger kan jeg overføre i aften.
Har du kvit. på den?
Vil prøve og finde den ikke sikkert jeg kan finde den men alligevel 450 er jo ingen penge for den cpu, men skal bare af med det gider ikke have det til at fylde mere.
har smidt konto og reg nummer i pm.
Hey Hatten
Tro jeg mangler 3 tal i dit kontonr? Har nemlig kun modtaget 7
Så er bundkort, cpu og vand væk. Ingen som mangler en psu, ram og kabinet?
QuoteOriginally posted by Hatten
Ingen som mangler en psu, ram og kabinet?
Det vil måske hjælpe lidt, hvis du svarer på, hvor meget du har tænkt dig for ram-klodserne. Men ellers byder jeg 1100,- for dem.
1100PP
Sætter et hobo på 1300 for mine ram ellers kan jeg selv bruge dem.
Bundkort til salg igen da Henrik måttte trække sig.
Syntes lige du skal tjekke dine pm´s og få sendet de ting du skylder mig, hr. Hat!!
Kan sgu ikke bruget det vand til en skid nå du har glemt at putte halvdelen af kittet i kassen
Ellers må vi lade handlen gå tilbage
QuoteOriginally posted by Speedy23
Syntes lige du skal tjekke dine pm´s og få sendet de ting du skylder mig, hr. Hat!!
Kan sgu ikke bruget det vand til en skid nå du har glemt at putte halvdelen af kittet i kassen
Ellers må vi lade handlen gå tilbage
smid mig en pm med hvad der mangler? taget det af min pc også smidt det i kasse og til dig så burde være der men hvis du mener der mangler noget må vi jo lige se på det. Lyder dog underligt.
QuoteOriginally posted by Hatten
smid mig en pm med hvad der mangler? taget det af min pc også smidt det i kasse og til dig så burde være der men hvis du mener der mangler noget må vi jo lige se på det. Lyder dog underligt.
Har sendt dit en par pm´s
Rart at høre fra dig, var sgu bange for at du havde taget røven på mig og jeg ikke ville høre fra dig.
Virker nok en smule sur i mine pm´s
Men du kan jo nok godt forstå mig, nå nu der mangler en del ting
Helt iorden beklager meget men vi tager den over pm. har besvaret dem så godt jeg kunne.
1325,- pp for RAM ..
Hvor meget for hele pc'en? For kan se du har solgt din 3700+'er, så kan jeg da bare smide en x2 4000+ i?
byder 400pp for bundkort
QuoteOriginally posted by SilenTi
1325,- pp for RAM ..
Noteret.
QuoteOriginally posted by KCN(CRASH)
byder 400pp for bundkort
noteret
Hey Hatten
Ved du hva blandings forholde er til det der water wetter anti alge sjov?
Ps. du har pm´s fra igår.