...så derfor vil jeg lige høre om der er nogen herinde der er interesseret i at starte en ny char, og lvl'e sammen. Faction betyder ikke det store
Gider ikke lvl'e alene...
-
-
Jeg er med på det
Spiller bare ikke så meget og skal også raide
-
jo men jeg er da helt sikkert frisk... jeg er bare stadig rimelig ny i spillet såå ved ikke om jeg vil være den fedeste og gøre det med..
-
jeg kunne evt også være klar
Bare sig på hvilken server og side:)
-
Okay, har lavet en Human warlock på talnivarr ved navn Morgret.. bare kontakt mig ingame
-
Originally posted by SeePee
Fik svenskeren kaffen galt i halsen og fik trykket på citer istedet for rediger? -
Originally posted by KarGa
Fik svenskeren kaffen galt i halsen og fik trykket på citer istedet for rediger?Ja for satan...
men jeg er lovligt undskyldt.. 2 timers søvn
-
Alle er velkomne til at joine, sgu lige meget hvor godt man kender spillet, bare så længe i ikke roller lock
-
Lavet Human Priest hedder Reader
-
jeg har en lvl 12 undead mage atm...når min nuværende lvl 50 kommer op på 60 så bliver det magen eller en anden jeg kører op..vi er self horde på hakkar (pvp).....
-
har lavet en human mage der inde nu
hedder kinxa
-
Originally posted by Fragman
jeg har en lvl 12 undead mage atm...når min nuværende lvl 50 kommer op på 60 så bliver det magen eller en anden jeg kører op..vi er self horde på hakkar (pvp).....Jeg hedder Zugas på Hakkar og er også horde, skriv da lige til mig en dag, så kan vi PVP'e lidt sammen.
-
Deef tak for i aften håber vi mødes igen
-
Originally posted by nonsens1
Deef tak for i aften håber vi mødes igenDet lyder sgu skummelt
-
Hehe selv tak
Jeg lavede en paladin derinde, hun hedder Kiffany.
Men spiller ikke så meget for tiden, prøver at holde op.
-
Originally posted by Deef
Hehe selv takJeg lavede en paladin derinde, hun hedder Kiffany.
Men spiller ikke så meget for tiden, prøver at holde op.
Hun?!Hva er det med folk og deres chars køn...?
Jeg ka forstå det en smule hvis nu det er en night elf... men for faen
-
Originally posted by KarGa
Hun?!Hva er det med folk og deres chars køn...?
Jeg ka forstå det en smule hvis nu det er en night elf... men for faen
Sgu da for at have noget "eye-candy"
-
Efter som jeg næsten altid laver humans når jeg er alliance, så er der sku ingen der kan lokke mig til at sidde flere timer og glo på røven af en han.
-
Originally posted by Deef
Efter som jeg næsten altid laver humans når jeg er alliance, så er der sku ingen der kan lokke mig til at sidde flere timer og glo på røven af en han.
Haha ja okay godt ord igen... du har jo fat i nogetQuoteOriginally posted by SeePee
Sgu da for at have noget "eye-candy"
Jaja sebastian... vi ved godt allesammen at svenskeren hellere vil ha et stykke med male blood elf -
Originally posted by SeePee
Det lyder sgu skummelt
he he du skulle bare vide
hvis nogen har lyst kan i tilføje mig msn så kan man evt. aftale og mødes til et spil