Halløj Tweakere.
Det er måske et lidt underligt sted at sælge en ATV, firehjulet crosser, men nørder skal vel også ud i naturen engang i mellem, og når det endeligt skal være - hvorfor så ikke fyre den af?
Jeg købte i slutningen af sommerferien i år, en ATV. Desværre fik jeg ikke mulighed for at kører på de marker jeg skulle have kørt på, da de blev solgt. Det er derfor kun blevet til lidt have kørsel og en smule mark kørsel, lige i starten.
Maskinen:
Mål (mm): L x B x H 1680x990x1120
Motor: 4-takts, vandkølet, 198 ccm
Transmission: Kædetræk til bagaksel, 4 gear frem og 1 bak, manuel kobling
Bremser (For/Bag): Skive
Kompression: 9.2:1
Tænding: Elektronisk (C.D.I)
Ydelse (hk/rpm): 18/7500
Moment (Nm/rpm): 13.5/6500
Oliekapacitet (L): 1.0
Starter system: elstart
Smøresystem: tryksmøring, vådsump
Affjedring foran: dobbelte A-arme, Gas støddæmper
Affjedring bag: svingarm
Lys: forlys, baglys og bremselys
Parkeringsbremse: mekanisk
Vægt (kg): 155
Max. belastning (kg): 150 (Vi ved jo alle at sådan maskiner kan belast det dobbelte, så dont worry)
http://www.skagen-pocketbike.dk/shop/images/ATV/maxus2.jpg < Forhandlerens billede
Maskinen er købt hos Skagen-Pocketbike (http://www.skagen-pocketbike.dk)
Lad dig ikke skræmme
Her er tale om en Kina model. Kina modeller er kendt for at være noget rigtigt lort, men jeg må nok sige at jeg har fået et helt andet indtryk af denne maskine. Den kører virkeligt som en drøm!! Skagen Pocketbike ligger iøvrigt også inde med reservedele til maskinen (Gratis i de fleste tilfælde)
Andet information:
Der var en del problemer med maskinen i starten, faktisk RIGTIGT mange problemer. De vidste sig dog efter et godt stykke tid at hele elinstallationen i dyret var én stor fejl. Jeg sendte derfor maskinen til reperation hos Skagen Pocketbike og 3 arbejdsdage efter var den tilbage med helt nye ledninger. Og den virker bare nu!
Udstødningsrøret knækkede pga. en fejl i ganske få af den type udstødningsrør. Det er blevet fixet ved at sende udstødningsrøret til reperation hos den lokale smed, der har lavet en svejsning og gjort holdningen ekstra solid med svejsestriber.
Ovenfor står der skrivebremser for og bag, der er KUN skrivebremser foran!
Ny pris: 10.000 kr.
Den forholdsvis billige nypris skyldes at dette er en Kina model. Men frygt ej, Zongshen motoren som sidder i er en rigtigt god motor, og der går endda rygter om at Zongshen er ejet af Honda motor!
Jeg kan kontaktes her med bud, eller du kan skrive på email Zjapper@gmail.com eller add mig på MSN.
Spørg efter mit mobil nummer, eventuelt.