hvordan er WoW ?

  • Afbestilte min Account ved slutningen af sommerferien, da jeg havde været lvl 60 rigtig næsten 1 år.. så havde ret ledt gear men blev pænt ensformigt.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    tjae blizzard skræmmer jo næsten folk væk med nogle ganske alvorlige fejl. På hakkar hvor vi spiller horde i guilden er der ca 75% allys pga flere store ally guilds fik fri transfer til serveren fra ravencrest.....så nu er der normalt også ventetid på op til 2 timer om aftenen.......fuldstændig grotesk. Det betyder også at i områder hvor du møder en del allys....der møder du sjældent andet. og vi har kun italienere på serveren næsten....gud fri mig vel.


    udover det så er det imo hamrende kedeligt at spille alene, og blizzard har ikke rigtigt lagt op til at man får ret meget ud af at være sammen i en gruppe andet end instance. Der skulle være xp bonus for grupper istedet for at man skal dele xp. mere diablo2 stil over det ønskes.


    derudover laver deres GMs utroligt lidt...du kan melde bots der grinder, folk der bare står og laver ingenting osv, men de gør ikke en skid.



    Svaret er Ventrilo eller Teamspeak. Log på og snak med dine guild mates... dog er det sjældent når man er under lvl 60 at du er i en guild med Ventrilo/Ts. Men altså, synes det går som en leg når jeg grinder og snakker med min guildmates og havde det sjovt.. dog spiller jeg ikke WoW mere :P ikke fordi det ikke fangede mig, for det gjorde det, næsten for meget, jeg lavede næsten ikke andet end WoW, men så fik jeg en kæreste og stoppede WoW, og så har jeg også mere tid til venner og band :) men altså.. overvejer meget at starte igen hvis jeg bare kan lade være med at game uafbrudt :)


    Men altså.. jeg giver WoW 9 ud af 10 for du bliver sgu afhængig af pisset :P


    Quote

    det er lort, hold dig væk fra kazzak serveren. kk?


    Nååh ja.. så stoppede jeg også på grund af Kazzak.. så proppet med chinese money farmers og noobs.. og hvis man ikke er OK gearet er det sgu svært at finde en cool guild.. Hold jer væk fra Kazzak!!