QuoteOriginally posted by xt0m
Hm.. Er der nyeste firmware på den (hvilken?) Zyxel..? Er der ændret i NAT'en?
tvivler på at NAT har nogen indflydelse på ens hastighed
QuoteOriginally posted by xt0m
Hm.. Er der nyeste firmware på den (hvilken?) Zyxel..? Er der ændret i NAT'en?
tvivler på at NAT har nogen indflydelse på ens hastighed
Har prøvet at kontakte dem flere gange, men der sker noget mærkeligt... der kommer noget vente musik og det stykke musik er færdigt så sker der bare INTET og har prøvet at vente i 5 min efter det første stykke musik, der er bare den klasiske støj tone,
Men ringer til dem imorgen, håber de kan gøre noget ved i hvertfald så den kommer op på en 6-7 mbit, hvilket vil være normalt for en 8mbit...
Ellers så må de jo give noget afslag så det passer til den forbidelse...
prøv lige at skille dine telefonstik af og samle dem igen
der skal ikke så meget til før den blir langsom
jeg havede nemlig et ligne problem for et par månder siden
hvor min 4mbit kun kunne klare 1mbit
så jeg skilte stikket af og så fløj af sted igen
ps jeg skulle gerne få min 8mbit på onsdag
Hey
Jeg har os lige fået det solo 8mbit fra cc, og jeg kan downloade med 7mbit
Det ville jeg sq ikke finde mig i, er der ikke 14 dages returret på alt hvad man køber over nettet?
Igår bestilte jeg også 8/512 fra CC men havde da ikke set det med best effort
Btw, hvor lang tid gik der fra I bestilte over nettet til I modtog pakken og kunne gå online?
Mit Solo starter fra onsdag af, jeg havde 2560/512 i forvejen, men så ku jeg lige spare 20kr ved at få 8mbit/512. og jeg har boosted FLERE gange med Cybercity, og har fået 8mbit igennem, så jeg regner da 100% med at mit kører ved "rigtig" hastighed!
Mvh Mads
Så skete der noget, 48 timer efter nettet kom op at kører er hatigheden optimal, 7 mbit / 678 kbit, så det kan jeg ikke være andet en tilfreds med, bare synd jeg ikke har en gamer comp til at udnytte det,,,, .. =)
Best regards
Pandekagen
QuoteOriginally posted by Pancake
Så skete der noget, 48 timer efter nettet kom op at kører er hatigheden optimal, 7 mbit / 678 kbit, så det kan jeg ikke være andet en tilfreds med, bare synd jeg ikke har en gamer comp til at udnytte det,,,, .. =)
Best regards
Pandekagen
Er din comp. ikke god nok til at game på?
Mvh Mads
Jo men den vile ikke starte efter det har tordnet helt vildt og forsikringen vil jo have autoriseret til at se på den så jeg kan få det erstattet...
QuoteOriginally posted by Søndergård
Det ville jeg sq ikke finde mig i, er der ikke 14 dages returret på alt hvad man køber over nettet?
Btw, hvor lang tid gik der fra I bestilte over nettet til I modtog pakken og kunne gå online?
Det tog en uge for mig
Det er ellers vilkår alle danske ISP'er har inkluderet. Det ville være en meget dårlig forretning hvis de skulle garantere alle fuld hastighed, eftersom der er rigtig mange ting der spiller ind.
Okay, well jeg håber sq de kan levere de 8mbit fuldt ud her midt i Herning!
edit: og håber også jeg får mit inden for en uge
Okay, well jeg håber sq de kan levere de 8mbit fuldt ud her midt i Herning!
edit: og håber også jeg får mit inden for en uge
Vi får et sted mellem 6.5 og 7.5 mbit herude ved herning centret, så mon ikke du skulle få en ganske fin hastighed, med mindre kablerne i husstanden er meget ringe
QuoteOriginally posted by Burger
Det er ellers vilkår alle danske ISP'er har inkluderet. Det ville være en meget dårlig forretning hvis de skulle garantere alle fuld hastighed, eftersom der er rigtig mange ting der spiller ind.
Min udbyder garanterer minimum 4mb/4mb og det holder. Faktisk liggger den konstant mellem 6 og 8 i DL.
Det skal så lige siges, at det er et Beboer Bredbånd.
Vedr. Cybercity - så havde jeg dem i en del år, inden jeg fik beboerbredbånd - og de leverede varen og var til at snakke med (undgå dog Kundeservice brug Support isf. De ved hvad det handler om.)
QuoteOriginally posted by Bentzin
Min udbyder garanterer minimum 4mb/4mb og det holder. Faktisk liggger den konstant mellem 6 og 8 i DL.
Det skal så lige siges, at det er et Beboer Bredbånd.
Vedr. Cybercity - så havde jeg dem i en del år, inden jeg fik beboerbredbånd - og de leverede varen og var til at snakke med (undgå dog Kundeservice brug Support isf. De ved hvad det handler om.)
Ja, men nu leverer din udbyder jo så heller ikke til alle husstande i hele DK
Der er forskel på at garantere folk på beboernet en eller anden hastighed og så garantere hele DK det
Nu er der så ikke den vilde telefonsupport med til Solo, men ja, Supportafdelingen er noget mere kompetent end Kundeservice, og det er jo så nok fordi, at der er forskel på hvilke kompetencer folk skal have for at arbejde de forskellige steder. Jeg har i hvert fald heller aldrig haft problemer med supportafdelingen da jeg havde CC.
Så fik jeg min 8 mbit solo idag. Det hele gik uden problemer og hastigheden holder - nu er der fart på
Stabilt max:
DL:
892 kB/sec
UL:
60.2 kB/sec
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Søndergård
Så fik jeg min 8 mbit solo idag. Det hele gik uden problemer og hastigheden holder - nu er der fart på
Stabilt max:
DL:
892 kB/sec
UL:
60.2 kB/sec
Tillykke og velkommen i en glad og tilfreds klub det er sku lækkert
Hehe yes det er lækkert. Nu venter jeg bare på CC nye 20mbit til 399 kommer til herning - det gør du vel også kan jeg se....
Hehe yes det er lækkert. Nu venter jeg bare på CC nye 20mbit til 399 kommer til herning - det gør du vel også kan jeg se....
Det kan du tro, står på mailinglisten