Computer fryser

• Hej

Min computer fryser nogen gange, det eneste der hjaelper er at trykke ctrl-alt-del saa kommer der liv i den igen,,, Synes det er maerkeligt... og jeg kan heller ikke installere spil laengere, Kun sims 2 har jeg kunne insta. men man vil da nu gerne kunne spille noget andet end det...
    naar jeg fx, insta bf2149 demo, saa kommer den med en fejl der hedder ca. kan ikke finde den konkrete version... det gjorde den ogsaa tilbage til patch 1.4 til bf2, der formaterede jeg den,, men vil MEGET gerne kunne undgaa at skal til det igen...

Specs:
    Asus m2v
    amd 4200+ 64 x2
    seagate 200gb hd,
    EN7900gt asus gfx
    psu: 520 watt med 25a paa 12v

ellers saa bare spoerg

Best Regards

Pandekagen

• Hvad for en version af windows har du?? er det en 95'er er det bare en XP du skal have tror heller ikk det går med en 98'er

Havde selv en engang en 98'er den frøs hele tiden og til sidst kunnne den ikk gå på nettet og så blev jeg rasende og fik en XP

Originally posted by mark66
    Hvad for en version af windows har du?? er det en 95'er er det bare en XP du skal have tror heller ikk det går med en 98'er

Havde selv en engang en 98'er den frøs hele tiden og til sidst kunnne den ikk gå på nettet og så blev jeg rasende og fik en XP

Tror næppe han køre med 95 eller 98, og xp køre sgu ikke bedre ^_^ ...Det hedder Vista <3!
    Og hvis jeg gætter rigtigt så er din computer blevet "syg" ... Har du kigget efter spyware og virus?

mark66.... Tror du selv han køre med 95 eller 98? Tjek hans system info -_-

Specs:
    Asus m2v
    amd 4200+ 64 x2
    seagate 200gb hd,
    EN7900gt asus gfx
    psu: 520 watt med 25a paa 12v

• Har tjekket for spyware og virus, og alt det,...

Og jeg kører XP home 32 bit

Hmm, der er vel ikke andre muligheder end at starte med at formatere igen... for 8. gang inden for 3 maaneder men mest forde jeg har faaet nyt bundkort og sådan, =)