Indlæg af mark66

    Hej jeg har lige fundet en gammel skod computer som lå ude i vores lade, jeg har set lidt på den og jeg har fundet et fedt spil der hedder Gearhead Garage, det er bare over fedt! er blevet god til det men problemet er bare at det er en Demo, og som i nok ved holder en demo ikk ret længe så jeg havde tænkt mig at købe det, men ikk til skod computeren. Jeg prøvede at hente Demoen og se om den kunne køre på min nye PC (XP) men så når den er ved at installere siger den at man skal have DirectX 7.0 og ikk nyere versioner, kender godt DirectX og prøvede at kigge på Google og Microsoft men fandt ingenting (Google Sux!!) er der nogen som har en download link til DirectX 7.0??



    P.S. man kan installere DirectX 7.0 inde i installationen, men når man så sætter Flue ben om det
    så står der noget med at: DirectX 7.0 is only availible in the full version of Gearhead Garage

    Hvad for en version af windows har du?? er det en 95'er er det bare en XP du skal have tror heller ikk det går med en 98'er


    Havde selv en engang en 98'er den frøs hele tiden og til sidst kunnne den ikk gå på nettet og så blev jeg rasende og fik en XP