SteelSecurity til online gamere

• Klart en god test!

Lyder som et kanon program, gaming delen lyder rigtig god. Det er også en af de ting der mangler i den normale Bullguard - den køre bare med fuldkraft non-stop.

Jeg kunne ikke finde på at bruge 400 på et virusprogram, men hvis - ville jeg klart vælge dette.

Originally posted by recruit
    Jeg bruge avast i dag. Ville der være noget at hente ved at skifte til SteelSecurity??? Eller skal jeg bare beholde det gratis program som jeg har idag???

Well, jeg kan ikke se nogen grund til at skifte antivirus program, hvis du er 100% tilfreds med det du allerede har. SteelSecurity skal ses som en hjælpende hånd til dem der spiller rigtig meget online, og som ikke gider at bøvle med at åbne porte i firewallen. Så hvis du ikke gamer ret meget online, så kan jeg ikke se, at du behøver at skifte til SteelSecurity

Originally posted by Expendable

Well, jeg kan ikke se nogen grund til at skifte antivirus program, hvis du er 100% tilfreds med det du allerede har. SteelSecurity skal ses som en hjælpende hånd til dem der spiller rigtig meget online, og som ikke gider at bøvle med at åbne porte i firewallen. Så hvis du ikke gamer ret meget online, så kan jeg ikke se, at du behøver at skifte til SteelSecurity

Jeg gamer en del online... Dog har jeg stadig ingen problemer med Avast.

Originally posted by recruit
    Jeg gamer en del online... Dog har jeg stadig ingen problemer med Avast.

Ditto - eneste problem jeg lige havde med avast var p2p shield :oops: