Faldt lige over dette, en anderledes måde at spille fx CS på
http://www.fpgamerunner.com/media.php
Sikkert nogle der ville have godt af det
Faldt lige over dette, en anderledes måde at spille fx CS på
http://www.fpgamerunner.com/media.php
Sikkert nogle der ville have godt af det
Grinern
Sådan en vil jeg have
FEdt nok.. fylder dog lidt for meget til mit værelse
Mvh Mads
Får nu rigeligt motion men det er da ret cool,
Man skal dog være i ret god form hvis man fx tog et spil Fifa i fuld realisme, dvs fuld spilletid - hvor mange af os kan lige løbe så lang tid på et løbebånd heh
Der har vist været en del af den slags på markedet og tror aldrig det er blevet sådan rigtigt populært.
Det sjoveste jeg har prøvet i den sammenhæng var noget snowboard i en spillehal i paris hvor man faktisk skulle bevæge sig en del
QuoteDisplay MoreOriginally posted by WebT
Man skal dog være i ret god form hvis man fx tog et spil Fifa i fuld realisme, dvs fuld spilletid
- hvor mange af os kan lige løbe så lang tid på et løbebånd heh
Der har vist været en del af den slags på markedet og tror aldrig det er blevet sådan rigtigt populært.
Det sjoveste jeg har prøvet i den sammenhæng var noget snowboard i en spillehal i paris hvor man faktisk skulle bevæge sig en del
Britneys Dancebeat med en af de der måtter til at træde på er nu næsten ligeså fedt som snowboard maskinen.
Det har jeg dog ikke prøvet, tror nu heller ikke lige motorikken er til det, men kan forestille mig det vil være ret underholdende hvis der var alcohol indblandet
QuoteDisplay MoreOriginally posted by WebT
Man skal dog være i ret god form hvis man fx tog et spil Fifa i fuld realisme, dvs fuld spilletid
- hvor mange af os kan lige løbe så lang tid på et løbebånd heh
Intet slår et rigtigt snowboard
Den er godt nok sej!
Men må nu sige at dansemåtterne til PS2 eller EyeToy til PS2 er ufatteligt underholdende..!