bastard sang hjælp

• jeg ved godt at vi ikke må snakke om pirat ting her på tweak :rules:

men jeg leder efter et bastard pop nr jeg ville selv ha lavet det men kunne sq ikke finde ud af det skidt så nu spørger jeg så er der en der har følgende "remix"

michael jackson - dirty diana vs. backstreet boys - i want it that way

og det med ophavs retten skulle ikke være noget prob. da jeg har begge nr. på orginale cd´er

du/i kan tilføge mig på msn = zizo@jubiimail.dk

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

• Du må ikke mixe eller pille ved de numre, for dermed bryder du nemlig deres copyright (kaldet ophavsret i Danmark)

Tag et kig på den her tråd ;) LINK der står der en masse om det med copyright og såen...

Og sorry for lidt OT har desværre ikke det nummer du søger ;)

Originally posted by Kenny
    Du må ikke mixe eller pille ved de numre, for dermed bryder du nemlig deres copyright (kaldet ophavsret i Danmark)

Tag et kig på den her tråd ;) LINK der står der en masse om det med copyright og såen...

Og sorry for lidt OT har desværre ikke det nummer du søger ;)

På trance-scenen bliver der lavet rigtig mange mashups, som ofte bliver spillet ved et radioshow eller live. Dette plejer dog aldrig at give problemer, men det er nu nok fordi, at nummeret aldrig bliver frigivet.

Originally posted by Macimuz

På trance-scenen bliver der lavet rigtig mange mashups, som ofte bliver spillet ved et radioshow eller live. Dette plejer dog aldrig at give problemer, men det er nu nok fordi, at nummeret aldrig bliver frigivet.

Det self rigtigt nok, men tror nu at de har fået tilladelse på en eller anden måde, eller i hvert fald spiller nummeret for kunstneren før de spiller den offentligt, for at få den "godkendt" :)

Men de kan jo på en måde ikke forhindre en i at man sampler nogle sange, de kan jo "kun" give dig en bøde på noget copyright-brud eller noget :)
    Men chancen for at man bliver snuppet er minimal...

Det self rigtigt nok, men tror nu at de har fået tilladelse på en eller anden måde, eller i hvert fald spiller nummeret for kunstneren før de spiller den offentligt, for at få den "godkendt" :)

Men de kan jo på en måde ikke forhindre en i at man sampler nogle sange, de kan jo "kun" give dig en bøde på noget copyright-brud eller noget :)
    Men chancen for at man bliver snuppet er minimal...

Det tror jeg faktisk slet ikke de har.

Eksempelvis har Gabriel & Dresden lavet en pisse fedt remix af en Coldplay nummer, men det bliver aldrig udgivet. Har hørt det live et par gange. Tror simpelthen bare ikke de bliver taget i retten, når det ikke bliver udgivet.

Adam White har lavet et pisse fedt track kaldet Chimera, som har en sample eller 2 fra Mission Impossible 2. Et eller andet operahalløj, men dette måtte han selvf. ikke, så det nummer bliver heller ikke udgivet.

Men jeg skal ikke kunne sige det. Mashups er meget moderne efterhånden på trance-scenen.

• Kan godt passe, for kom til at tænke på at hvis de ikke hænger nogen ud eller tjerer penge på de Mix's de laver så burde der jo ikke kunne ske noget ved det :)

Og så får den oprindelige kunster mere popularitet, for tror ikk at fx. Cold Play er mega populær blandt dem der mest er til trance og techno ligesom mig :) men når der så bliver lavet et mix som går under kategorien trance plejer det at hjælpe lidt på, men det er der så delte meninger om :D

Og så får den oprindelige kunster mere popularitet, for tror ikk at fx. Cold Play er mega populær blandt dem der mest er til trance og techno ligesom mig :) men når der så bliver lavet et mix som går under kategorien trance plejer det at hjælpe lidt på, men det er der så delte meninger om :D

Ved ikke, synes nu rigtig godt om Coldplay, selvom jeg lytter til meget Trance :)

Er faktisk rigtig vild med det nyeste album.

Men skal du over i ngoet lidt mere "tranceset", så prøv Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)