Toyota Celica T23

Originally posted by Happy^
    Altså, det er rigtig pæne og skarpe billeder - men bilen er en anden snak. Jeg synes den ser for overgejlet ud, og er direkte grim!

Men som sagt: Gode og skarpe billeder !

He he ja det er jo en smags sag...

Men er da glad for at du kan lide billederne ;)

• bilen er langt fra overgejlet.. den er mega stilren imo, der er ik noget som ik skal være der og det hele er en fin dimension og ik overdrevet store

billederne er fede, kan især godt lide det med lygten, men resten er dog bare noget man tager til en hjemmeside for at vise den frem..

en anden ting. fælgene på forhjulet skulle ha være drejet så man kunne se den ordenlig også skulle de være taget på sten/asfalt osv i stedet for græs

Originally posted by origin
    bilen er langt fra overgejlet.. den er mega stilren imo, der er ik noget som ik skal være der og det hele er en fin dimension og ik overdrevet store

billederne er fede, kan især godt lide det med lygten, men resten er dog bare noget man tager til en hjemmeside for at vise den frem..

en anden ting. fælgene på forhjulet skulle ha være drejet så man kunne se den ordenlig også skulle de være taget på sten/asfalt osv i stedet for græs

Det med lygten er også min egen farvorit.

Der er super mange fede detaljer lavet på bilen.... Han har brugt mange timer på den...

• Billederne er nice.

Bilen er nice. Synes ikke den er overgejlet, men ligesom Origin synes jeg at den er stilren, ikke en grim bil med 10.000 forskellige farver og plastik look.

• Jeg syns oss billederne (og bilen) er nice, det eneste problem jeg har med den er, at jeg på den ene side er for høj til at sidde i den - og så er der lige et problem for folk med store fødder.

Størrelse 49½ her.. :O

• 1: Bliver alt for mørk i forgrunden faktisk nærmest sort, selve bilen er nok også lidt undereksponeret.

2: Fed detalje og god ide at komme tæt på men græsset i baggrunden virker kedligt tror næsten det havde været bedre med det skud over asfalt men det er svært.

3: Klart bedste af din lille serie, ville ønske den smule jord der er nederst til højre ikke var med, skulle bare have været ren himmel. Lygten er måske en smule undereksponeret dit kamera har taget efter himlen.

4: Det mest kedlige i din serie. Baggrunden bliver lidt rodet og billedet er et godt ekempel på at lyset betyder meget.

5: Meget bedre med lyset og baggrunden end i 4. Lyset er dog stadig et problem og du for en MEGET kraftig slagskygge foran bilen. Du skulle have haft din mate til at vende den om så skyggen var gemt bag bilen istedet.

Generelt nice work keep it up, og hvis os lidt større billeder næste gang plz :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Kanon flotte billeder, som andre siger især det af forlygten.

Bilen er måske ikke direkte overgejlet, men stilren har den aldrig været. Især de fake venturi-kanaler som den eftermonterede bagkofanger har, er så kiksede at jeg krummer tæer. Det er lidt ligesom at købe et klistermærke af et racer-slot-in tankdæksel og smække det på sin Mazda.. Der er alt for mange detaljer på kofangerne til at det ser godt ud, efter min mening.
    Men det er selvfølgelig en smagssag. Han har til gengæld valgt en bagspoiler der ser pæn ud og blander sig godt ind med resten, så den ikke står for meget frem. Ikke noget værre end eller anden rød japserbil med en eftermonteret alu-spoiler fra T-Hansen. Alt i alt er det flot bil, og man kan se der er blevet gjort noget ud af den.