#40: Billederne | Sko

  • Nice sko berleburg 8o


    Og mange tak for kritik Zaxzz, tænkte også selv på at det ville se bedre ud i farver, men synes jeg nu ikke, da jeg havde prøvet det af :)

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Det var da rart at få lidt kritik, mange tak! Er glad for at du kan lide billedet.


    Det er i øvrigt denne sko jeg købte for nylig. :P


    [Blocked Image: http://www.sneakersnstuff.com/data/product/images/4683200661318948593269_L.jpg]


    De sko er sgu hotte! :P


    Quote

    Originally posted by THe_BLacK_BIrd
    Nice sko berleburg 8o


    Og mange tak for kritik Zaxzz, tænkte også selv på at det ville se bedre ud i farver, men synes jeg nu ikke, da jeg havde prøvet det af :)


    Ok :)


    Hader at poste fotos uden at få (konstruktiv) kritik for dem!


  • Tak for kritik. :) Det jeg faktisk tror at denne tråd er lavet for. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK


    Jeg ER også amatør, og nybegynder. Men, jeg er heller ikke selv vild med det ;o) Ved ikke hvor længe jeg prøvede at få den originale baggrund til at "zoome" eller "fade" væk, men kunne ikke få det tilfredsstillende, så jeg tog bare en færdig baggrund og lagde på. Det skal i øvrigt forestille et karatespark ;o)


    Jeg vedhæfter lige originalen, så I kan se meningen. Hvordan ville I ha redigeret det?


    Jeg synes faktisk, at det er ganske okay, som det nu er. Men det ville have været fedt, hvis baggrunden uden om var sløret, eller måske sort-hvid? Men hvis du selvf. har prøvet det, så er det helt okay :) :9xo