DKOldboys søger modne members @ horde at hakkar.

• ja ville da lige smide en besked herind også...vi ønsker ingen svenskere, italienere eller andet...Danskere der er over 18...og over 30 gør sq heller ikke noget. vi ønsker ikke folk som skal i seng tidligt pga skole osv.

vi er vel ca 10-15 stk på ventrilo (version 2.1 ) om aftenen, men der er et par stykker der endnu ikke er lvl 60. Vi hjælper hinanden med det når der er tid, men ellers bliver der kæmpet en del om aftenen.

en warrior ville foretrækkes men vi har rimelig god balance så andre typer er også ok.

skriv en besked til docdribble på serveren hvis det lyder interessant.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• du burde vide du kunne kontakte en mod og få den flyttet istedet for at posthunte......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• sendte selv en besked til burger om det...syntes bare ikke den tone hørte hjemme her.

Originally posted by Fragman
    sendte selv en besked til burger om det...syntes bare ikke den tone hørte hjemme her.

Ah kom over det. Nu får jeg endnu en chance for at posthunte, weeeee.

Jeg undrede mig faktisk bare over at folk ikke kunne finde ud af at smide posts i det guild forum. Nu er 'folk' jo ikke kun dig, men jeg tænkte det var nok at skrive det i en tråd. Jeg regnede ikke med at du ville tolke det som et personligt angreb, men jeg undskylder da mange gange.

• grunden til jeg gjorde det var jeg lige så en anden tråd om det samme i generelt..havde ikke set at der var et direkte guild forum..var blot en pludselig indskydelse...