Nik og Jay kompot

Originally posted by Bentzin
    Tja - hver sin smag. Og der er vist en del, der synes de er gode. Det afspejles vist meget godt i deres pladesalg.
    Men selvfølgelig er der nogle karlsmart-knægte, der skal gøre grin. Misundelse findes jo altid !
    Troede ikke latterliggørelse af andre, er noget vi bruger her på tweak.dk ![Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/33.gif]

mjaaa...jeg er nok lidt misundelig over at de er kommet så let til succes - deres musik har jo intet at byde på.... men små børn kan vidst godt li det - der er jo rytme i trods alt - og det er godt produceret

Originally posted by Macimuz
    Så lykkedes det mig endelig at få hørt dette geniale påfund.

Nu går jeg ofte og nynner (synger) "boing boing, hendes røv går op og ned som en fjeder" hele tiden :$

har det på samme måde - kan ikke få den ud af hovedet.

meget sjovt lavet - syns jeg :)

• jeg har fået en meget anderledes syn på Nik & Jay de sidste bare uger.. noget af deres nye kan altså få folk igang, og lyder også fedt..

• he he har tit diskutioner med veninder om hvor vidt der er tale om talent når det kommer til nik og jay, men vi ser det jo desværre tit, en eller anden vantro kommer let til penge, niarn, loc, nik og jay, og hvad med eyeq, Spice girls, de to små pige jeg ikke kan huske hvad hedder eller hvad deres gruppe hed, men mener at ha læst om den ene er ved at skide børn ud i massevis.. ja der er nok eksempler, men ski' nu være med det de må selv om det, hvis jeg nu har lov til at syns det er det værste jeg nogensinde har hørt, og undrer mig over succeen, jeg er mere til metal af den dødelig slags, og SOAD, og det høre jeg når en eller anden latex beklædt techno freak vælger at høre sit musik så højt at det egntlig bare er irriterende, og når jeg bare vil nyde noget godt musik. Det værste jeg nok har været ude for var da jeg hørte det danske metal band SmaXone, dejlig metal, så sidder der en af de her techno freaks forand mig og påstår at han kan lave techno der lyder bedre, jamen hvad fanden i helved skete der lige med ham?!, Metal lyder bedre i MINE ØRE, intet techno den n00b kunne putte sammen ville kunne sammenlignes med SmaXone.. damn det irritere mig, siger heller ikke at mit metal er så meget bedre end Nik og Jay, jeg siger mit metal er bedre end f.eks andet metal, du kan jo ikke sammenligne to genre!...

men ja det hele i kort, jeg hader dem, nogen hader dem ikke, nogen elsker dem, og lad os nu bare lade det blive ved det!

A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

Originally posted by Medallish
    he he har tit diskutioner med veninder om hvor vidt der er tale om talent når det kommer til nik og jay, men vi ser det jo desværre tit, en eller anden vantro kommer let til penge, niarn, loc, nik og jay, og hvad med eyeq, Spice girls, de to små pige jeg ikke kan huske hvad hedder eller hvad deres gruppe hed, men mener at ha læst om den ene er ved at skide børn ud i massevis.. ja der er nok eksempler, men ski' nu være med det de må selv om det, hvis jeg nu har lov til at syns det er det værste jeg nogensinde har hørt, og undrer mig over succeen, jeg er mere til metal af den dødelig slags, og SOAD, og det høre jeg når en eller anden latex beklædt techno freak vælger at høre sit musik så højt at det egntlig bare er irriterende, og når jeg bare vil nyde noget godt musik. Det værste jeg nok har været ude for var da jeg hørte det danske metal band SmaXone, dejlig metal, så sidder der en af de her techno freaks forand mig og påstår at han kan lave techno der lyder bedre, jamen hvad fanden i helved skete der lige med ham?!, Metal lyder bedre i MINE ØRE, intet techno den n00b kunne putte sammen ville kunne sammenlignes med SmaXone.. damn det irritere mig, siger heller ikke at mit metal er så meget bedre end Nik og Jay, jeg siger mit metal er bedre end f.eks andet metal, du kan jo ikke sammenligne to genre!...

men ja det hele i kort, jeg hader dem, nogen hader dem ikke, nogen elsker dem, og lad os nu bare lade det blive ved det!

Det var sikkert Creamy du tænkte på ;)