Schumacher og Alonso lige i VM stillingen

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Så desværre ikke løbet :(


    Imorgen er næste løb, right?
    TV2 imorgen, sårn jeg har hørt det ihvertilfælde, skal se det, og mandag, uha, Schummi skal bare vinde !!! - Og så skal jeg hen og "håne" Alonso fans'ne på uni ;) (F1 er på fod med fodbold i omtale)


    Jep, det starter kl 6.55 på zulu, men TV2 genudsender det senere på dagen.


    Og Schummi holder 2, kun med Massa foran, og begge renaulter nede på 5 og 6 :P


    Det er klasse. Begge toyota'er foran renault, så Alonso skal først forbi det klassiske Trulli-train, selvom de nok rykker de toyota'er inden første sving. Renaulterne er vilde startere.

  • Vi kan vel lige så godt bruge denne tråd til at hyle :D


    Jeg var jo oppe og glad og tilfreds meeen så gik det jo galt. Hvorfor var det lige i dette løb der skulle komme motorproblemer? Personligt synes jeg ikke løbet bød på det helt store, men tænkte da fint nok den tager Schumacher og så er den næsten afgjort, i stedet så gik det jo som fans ved heelt galt - og nu står den da helt sikkert lige til Alonsos højreben - desværre.


    Tror der gik et par omgange før jeg lige sådan kunne fatte at schumacher rent faktisk var ude, og Alonso med 99% sikkerhed havde VM i sin hule hånd - og sad til sidste sekund og håbede også hans motor ville dø!


    Oh well, man må vel bare :cheers: og ønske tillyke - eller håbe på sejr til Schummi næste gang og et stort 0 til Alonso

  • Ja det var et forfærdelig løb.
    Føj hvor er det typisk, håber godt nok at Alonso bil eksploderer i Sao Paolo.


    Men ja, det er vild fedt at se Schumacher rende rundt til alle hans mekanikere og hilse på som det første han gør, istedet for at tude som alonso jo gør.


    Højde punktet var da Jens Winter's kommentarer da Christian Albers slæbte sin bil i pit og smed stumper over det hele.
    "Så stop dog menneske, det er jo håbløst!"


    Ja ikke det mest spændende løb, og da slet ikke når schumacher røg ud som han gjorde, men så var det kinesiske til gengæld super fedt.

  • Nu vil jeg jo slet ikke i skole imorgen :(


    1. Bliver mobbet som Schumi fan.


    2. I en brandert fattede jeg ikke at det var to damer fra min klasse jeg spurgte tilvejs da jeg skulle hjem fra byen lørdag morgen.. - Først senere det kom "hmm, jeres ansigter virker bekendte, i er fra HA, right?", "Vi går i din klasse, Marc".... :oops:


  • Det var helt kanont at han kunne gøre det, man kunne virkelig se at han var glad selvom han jo nok lige havde mistede chancerne for sin sidste VM titel - han har altid været meget glad for hele sit team og giver næsten altid dem en del af æren for sejren osv - så det var fedt - personligt havde jeg nok været for sur til det i den situation :D


    Vi må håbe på uvejr og massere crash i Sao Paolo og så en alonso der starter nede midt i feltet og bliver hamret af i første sving af Coulthard - det plejer han at ha' godt styr på :D


    Og M.Beier, første skal du ikke finde dig i :D - men den anden del tror jeg nu ikke du kan undgå at blive mobbet for- og du fortjener det vist også hehe

  • * hvor er schummi nu traaa-lala-lala * :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.