XP home CD hjælp

• Hej drenge og piger..

Jeg skal bruge en XP HOME CD... hvor kan man download den henne ?
    jeg har fuld lovlig key osv. men da jeg købte den fik jeg ikke en CD med.. så nu ved jeg ikke hvordan jeg skal formatere pga jeg ikke har en cd.. :/

lidt lort..

håber i kan hjælpe mig..

Og admins.. hvis i synes det er forkert jeg spørger om det her.. så slet mit indlæg :) takker

Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

• Kontakt Microsoft - mener man kan få en CD, hvis man har en lovlig købt versions nøgle. Aner ikke om det koster mere end forsendelsen - men det kan de oplyse dig om.
    Så fat i knoglen og spørg dem en gang.

Det andet du måske tænker på - får du ikke noget svar på herinde, da den slags ikke hører til her på Tweak.dk (jvf. reglerne)

Originally posted by Bentzin

Kontakt Microsoft - mener man kan få en CD, hvis man har en lovlig købt versions nøgle. Aner ikke om det koster mere end forsendelsen - men det kan de oplyse dig om.
    Så fat i knoglen og spørg dem en gang.

Det andet du måske tænker på - får du ikke noget svar på herinde, da den slags ikke hører til her på Tweak.dk (jvf. reglerne)

Nu glemte jeg at bestille en Windows cd med til min Dell bærbare, og den .iso fil som man selv skulle brænde ud ligger ikke på harddisken, så kan jeg også bare kontakte Microsoft?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe

Nu glemte jeg at bestille en Windows cd med til min Dell bærbare, og den .iso fil som man selv skulle brænde ud ligger ikke på harddisken, så kan jeg også bare kontakte Microsoft?

SOm sagt, så ved jeg ikke helt konkret, hvad og hvorfor - men ring evt. Dell el. MS. De ved det - er jeg 100% sikker på. ;)