Stjålet account

• Aarrgghh...

I går blev min account stjålet. Sidder stille og roligt og spiller på min alt, og bliver pludselig DC, hvorefter jeg ikke kan logge ind igen.

Jeg har aldrig indtastet brugeroplysningerne andre steder end ved login til WoW, og umiddelbart kan AdAware ikke finde andet en 17 tracking cookies (ny computer installeret for 10 dage siden).

Man kan selvfølgelig ikke ringe til support om søndagen, og de har ikke svaret på min mail fra i går formiddags.. Og på arbejdet har vi ikke fastnet, så man kan heller ikke ringe til support herfra.

Pisselort....

• skynd dig at få nulstillet dit password med det "secret question" man laver når du opretter account. nok forsent nu da tyven nok har haft tid til at stjæle alle dine ting, men prøv

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Havde glemt hvilken e-mail, der var tilknyttet min WoW-konto, så kunne selvfølgelig ikke nulstille password. Men i dag lykkedes det mig at lokalisere den rigtige konto (konto i eget firma), og har nu nulstillet. Det bliver så spændende at se,når jeg kommer hjem, hvor meget skade der er gjort. Main var "heldigvis" kun en lvl. 44 uden de helt slagkraftige sager, og uden meget guld.

Så forestår bare oprydning og lokalisering af den forbandede keylogger - håber der er lidt hjælp at hente på wow-europe.com

• Jeg forstår simpelt hen ikke at folk kan få sig selv til sådan noget, sikkert fordi de ikke kan finde ud af at gøre det hele selv :$
    Men håber da at du har fået redet din account selv om den godt nok ikke var proppet med guld, men det er sku stadig godt.
    Men hvorfor vælger de folk uden en øre på lommen? Det er da totalt tids spild at rippe en lvl 44 eller noet for items, penge mm - Og han kan jo heller ikke nuke dit gear, da han ikke ville få det store ud af det (Eftersom han nok var på jagt efter Nexus crystals eller hva de nu hedder) :crazyeyes:
    Men håber da du fik reddet din account :D

• De sender jo bare keyloggers ud til alle de kan, og så logger de på og ser hvad der er på accounten.
    så disenchanter de alt dit gear og sælger dine ting osv. sender alt guldet til deres egen char, eller sælger guldet på ige.com eller noget :pokey:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• 1. det hjælper ikke at ændre sit password. keyloggeren finder stadigvæk det nye password.
    2. de sender keyloggeren ud til alle som "acceptere" den. det vil sige.. som åbner en bestemt hjemme side eller email.

• Det lykkedes mig at lokalisere og uskadeliggøre den trojan, der har forårsaget hele misæren.

http://www.ewido.net/en/ har en glimrende anti-spyware, der fanger alt det som f.eks AdAware ikke fanger.

Har fjernet skidtet, og fjernet de referencer i Registry, der var med til at skabe problemer.

Logger så på min account med mit nye password (uden at indtaste det, bare copy/paste fra den mail jeg har fået tilsendt - bestilt fra maskinen på arbejdet), bare for at se, at mine 2 chars er deleted... Har skrevet til Blizzard, så jeg håber jeg får dem tilbage snart (i dag er dog ikke et krav, da der er Celtic vs. FCK).

Dog har jeg et problem med mit chat-vindue, hvor der i ét væk kører beskeder i en eller anden mærkelig kanal [4. gemchanneldefault], og jeg kan ikke unjoine kanalen. Der er vel tale om 40-50 beskeder i sekundet, alle meget kryptiske med nogle forskellige brugernavne, og forskellige numre... Har selvfølgelig rapporteret det til GM's

• Det er Guild Event Manager der gør det. Bare slet det addon hvis du ikke bruger det, eller opdater til en nyere version ;)