Nu er jeg IKKE sur på shg mere !

• Så kommer næste problem: Post Danmark.. :)

• jeg glæder mig da også til at se hvad der sker med min lille bestilling hos shg.

I tirsdags fik jeg mail om alt var på lager undtagen cpu køler. (den skulle komme den 22)
    Så her i går (den 22) fik jeg mail om alt var på lager undtagen kabinettet som de havde reserveret og altså havde på lager, men lige pludselig har de en ubekraftet leveringsdato på den.
    Så håber på det er en lille fejl i mailen og det hele ligger klar til at blive sendt på mandag.

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

Rettet en gang, sidst af Mitch ().

Originally posted by Mitch
    jeg glæder mig da også til at se hvad der sker med min lille bestilling hos shg.

I tirsdags fik jeg mail om alt var på lager undtagen cpu køler. (den skulle komme den 22)
    Så her i går (den 22) fik jeg mail om alt var på lager undtagen kabinettet som de havde reserveret og altså havde på lager, men lige pludselig har de en ubekraftet leveringsdato på den.
    Så håber på det er en lille fejl i mailen og det hele ligger klar til at blive sendt på mandag.

Det har desværre set for mange gange over de sidste måneder fra shg's side. Det er sådan noget der lugter af de har solgt en af de reserverede ting i håb om at kunne få den på lager igen inden den sidste ting, hvilket sjældent sker. Fik et svar om at det var en fejl i deres lagerstyrringssoftware da jeg skrev den første klage, men efter efterfølgenede mails (problemet gentog sig nemlig flere gange) fik jeg aldrig svar. Jeg er begyndt KUN at bestille lagervarer fra dem, da jeg ikke mener en sådan fejl kan eksistere i så lang tid !!!

Retfærdighedsvis skal siges at der jo osse ryger en del hardware gennem shg, så fejl vil opstå, og jeg er stadigvæk generelt godt tilfreds med dem.
    Fik da osse min manglende CPU med lørdagsexpressen igår (Så ingen problem med PD Happy^)

12 timer og 17 minutter tilbage af min vagt.... :boxed:

• Man behøver ikke engang have fejl i softwaren.. Hvis der er én person, der har bogført en varerforkert, modtaget en varer forkert, lavet en forkert kreditnota eller sat en varer det forkerte sted, resulterer det i lager difference i forhold til det elektroniske system.. Og sådanne fejl er det næsten umuligt at garderer sig 100% imod..

Og med hensyn til, at leveringsdatoer ikke holder, er IKKE SHGs skyld.. Det er leverandørerne; det er næsten HVER gang man bestiller noget, så kommer der enten kun halvdelen af det, man har besilt, ellers kommer der ingenting.. :\... - Før 3 uger senere.. :(

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    Og med hensyn til, at leveringsdatoer ikke holder, er IKKE SHGs skyld.. Det er leverandørerne; det er næsten HVER gang man bestiller noget, så kommer der enten kun halvdelen af det, man har besilt, ellers kommer der ingenting.. :\... - Før 3 uger senere.. :(

Jeg har såmen ikke noget imod (sf til en vis grænse), at en leveringsdato ikke overholdes. Det er noget man må leve med, indtil der kommer en forhandler der kan trylle :crazyeyes:

Eneste øv jeg har/havde, er/var, at det skete for ofte at en vare var reserveret, for så pludselig at være i restordre. 1 eller 2 gange = ok. 3 eller 4 gange Hmmmmmm, men flere gange (og der er sket..) = IKKE tilfredsstillende ! :pokey: