digitalt speedometer på maxi

  • jeg har jo så lige fået anskaffet mig i puch maxi en rigtig dejlig maskine..
    hehe der er en scooter knædstødning på..:D ser mega nice ud..
    nå til topic.. jeg har jo så købt en digitalt speedometer og der kan jeg så ikk rigtigt få den til og passe med indgangen på speedometeret nogle der ved hva for et speedometer kabel jeg kan bruge til det... :D

  • Quote

    an sættes direkte på speedometerkablet fra din scooter/knallert. Ø55mm i diameter
    12 Volt


    Max. km/t: 300


    kun mig der finder det lidt åndsvagt når det kun er til scooter/knallert? :))

  • Quote

    Originally posted by origin


    kun mig der finder det lidt åndsvagt når det kun er til scooter/knallert? :))


    det er fordi den også passer på MC

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    passer den sammen med spedo drevet. Skal der ikke et batteri til sådan en, mener det er et 12V batteri men er ikke sikker. Det er jo ikke en nål der skal køre op og ned.


    nej men det beregner det efter det.. :$ fordi det er sådan en stik som sidder på sådan en maxi altså sådan en firkantet nål ting, og den er bare lidt større på speedometeret..:D

  • Quote

    Originally posted by Simon Bay
    Troede du os selv at du kunne monterre den koso drev på din maxi :razz:


    den forstod jeg ikke.. lad os lige få det på det rene..! Det kan nemt kører med 6V.. det er bare nålen som ikk passer op i den..!