Har hørt en del tale om at det nu er muligt at spille på test realms igen.
På Blizzards site skriver de at de ikke er åbne, og man kan heller ikke kopiere nye character over.
Jeg prøvede så at starte mit PTR op, og blev så smidt i en ordentlig kø...Men er det stadig sådan at man bliver disconnectet hvert minut?
Eller er de ved at være stabile nok til alle de folk der vil nyde godt af dem?

Test realms
-
-
jeg har da æoge kopieret 2 chars og er på vej ind på serveren nu
Hader kø
-
Ja man kan prøve en lvl 60 rank 14 char med 10000 guld osv. men når du logger ind efter den sindsyge kø er der så mange mennesker over det hele at du knap nok kan bevæge dig. og efter 5min disconnecter du. sådan har det været de sidste mange gange de har lavet test servere..
-
Originally posted by CarStone
Ja man kan prøve en lvl 60 rank 14 char med 10000 guld osv. men når du logger ind efter den sindsyge kø er der så mange mennesker over det hele at du knap nok kan bevæge dig. og efter 5min disconnecter du. sådan har det været de sidste mange gange de har lavet test servere..Desværre ja. Sidste gang der var testserver var jeg til et bette hygge Wow lan. Der tog vi ind på test serveren. Kl 5 om natten
100 i kø og næsten ingen lag. Det var fandme sjovt nok
-
Yay. Kun 200 tilbage i køen. Lad os se om det virker denne gang
-
Tror sku aldrig test serveren har kørt så godt!
Uden lag, eller delay!
-
Hm? Kan ikke finde PTR lige pt?
-
Originally posted by Hayes
Hm? Kan ikke finde PTR lige pt?PTR?
-
Tak tak gutter...
Hold kæft der er kø, men de sur ud til at være stabile nok nu.
Rank 14 + 10000g...Rofl hva satan skal man med 10000g?
Har dog fundet en ting jeg undre mig enomrt over, du har rank 14 gear, men 0 Hks så det betyder at du ikke kan købe andre weps som fks warrior har du kun 2x1h axe,1x2h og 1xshield...En skam, ville gerne rande rundt med den 2h axe, den er for grum
Anyways, nogle af jer der gamer på PTR? I så fald, hvad hedder I? -
Originally posted by Brtlsn
PTR?
Public Test Realm. Kan stadig ikke finde det, ville gerne prøve
Har kun prøvet når det var PTRs til nye patches..
-