Nintendo klar til jul..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Det lyder jo ikke dårligt, selvom det nu er PS3 jeg personligt venter på.


    Man skal nok tage de priser de nævner på PS3 med et gran salt, men man har jo lov at håbe.


    Så vidt jeg ved, skulle PS3 da komme til at koste en hel del mere end 3.000 kr.

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn


    Så vidt jeg ved, skulle PS3 da komme til at koste en hel del mere end 3.000 kr.


    Ja, det er det de fleste formodninger har gået på.


    Men håber da alligevel den ikke vil koste spidsen af et jetjager :)

  • har da ellers hørt at ps3 koster 5k i EU... Nå men til sagen! wii kommer til at koste 1900kr og er ude den 8 december i EU. Der burde følge en wii mote og så + spillet wii sports med konsollen!


    http://ngc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=69259

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Originally posted by Karse
    har da ellers hørt at ps3 koster 5k i EU... Nå men til sagen! wii kommer til at koste 1900kr og er ude den 8 december i EU. Der burde følge en wii mote og så + spillet wii sports med konsollen!


    http://ngc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=69259



    jeg køber så Wii i Game for 1200 kr.. det er den pris jeg har fået der oppe :) og jeg glæder som et lille barn.. ZELDA FTW !! det skal fandme købes med det samme sammen med metroid prime :)



    og prisen på en PS 3 bliver ca de 3500.. men den er jo blevet udskudt :D så der er et stykke tid til :)


  • kommer vel an på om det er den store eller lille version af ps3..


    edit: hvordan har du fået wii så billigt? afleveret en gamecube + 3 spil eller?

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Jeg tror bare jeg holder mig til min Xbox 360 :)


    Men kunne godt tænke mig at prøve den nye fra Nintendo når den kommer :) Dog tror jeg ikke den slår min gamle Nintendo 64 :dance:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg tror bare jeg holder mig til min Xbox 360 :)


    Men kunne godt tænke mig at prøve den nye fra Nintendo når den kommer :) Dog tror jeg ikke den slår min gamle Nintendo 64 :dance:


    den kan jo kører nintendo 64 spil :D


    og ja xbox360 er nice! har lige købt dead rising! damn et fedt spil xD

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Quote

    Originally posted by Karse


    kommer vel an på om det er den store eller lille version af ps3..


    edit: hvordan har du fået wii så billigt? afleveret en gamecube + 3 spil eller?



    de siger i butikken den koster 1200kr.. jeg har forudbestilt den osv :D


    men har dog ikke hørt om der skulle være 2 forskellige versioner af PS 3..


    ja XBOX 360 er nice, har også spillet dead rising fucking griner og genialt spil :D


    jeg må eje alle 3 konsoller :D hehe


  • i hvilken game har du bestilt? lyder lidt sygt? 1200kr? den står til 1900kr :S

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Originally posted by Karse


    i hvilken game har du bestilt? lyder lidt sygt? 1200kr? den står til 1900kr :S


    som sagt er det den pris de har fået af vide, jeg ved ikke med hva de siger hvis jeg spørger dem i morgen, men altså da jeg forudbestilte og lagde penge til side så sagde de 12 1300, mens ps 2 ligger på de 32-3600

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Nintedos problem er at de kun laver spil til børn.. Hvis man skal ha noget lidt vildt og spændende skal man ha en af de andre 2 konsoller..
    Men altså PC er jo det bedste, så det holder jeg mig bare til!


    Mvh Mads :T


    ej det tror jeg nu ikke du skal regne med.. det der nok er ved det, er at de er stort set tegnede alle sammen, men du finder ikke et federe action / adventure / puzzle spil til nogle andre konsoller end til Nintendo, og det er selvf Zelda !!


    og ja der er mange Mario spil, men der nu mange ACTION mario spil, og også Bil spil, og de er fandme så griner at det ikke hele skal være alvor..
    Der er Super Smash Brothers som er et Slås spil hvor der er 4 på samtidig, og så dropper der items du kan bruge..


    du kan ike komme sige der kun er børnespil, største delen af Japan og de asiatiske lande har en Nintendo frem for en PS eller Xbox !

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Nintedos problem er at de kun laver spil til børn.. Hvis man skal ha noget lidt vildt og spændende skal man ha en af de andre 2 konsoller..
    Men altså PC er jo det bedste, så det holder jeg mig bare til!


    Mvh Mads :T


    Jooh, måske Nintendo er lidt mere børnevenlig, i hvertfald med Nintendo DS, men er der ikke et lille barn gemt i de fleste af os ?


    Eller er det kuns os som er vokset op med den første Nintendo konsol osv. ?

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Ka huske spillet til Nintendo 64 hvor man var en elefant, og det er da et junior spil :)) men meget sjovt.. hehe


    Mvh Mads :T


    har dog kun spillet Nintendo på det helt gamle 8bit maskiner, hvilket nu også var ganske cool (dengang).