S: Lian Li PC-V1100 "Update"

  • Quote

    Originally posted by dMITIj
    Mjello er dit kabinet solgt? og hvorfor vil du sælge det?
    udover det har du org. kasse til kabinettet? så det kan sendes?
    sidst men ikke mindst er der plads til denne "fætter"
    http://www.tweak.dk/tests2.php?id=869 ?? (den er længere end normale PSU'er)



    Nej kabinettet er ikke solgt endnu. Jeg sælger dette da jeg har købt en andet..... :roller:


    Jeg har ikke den orginale kasse til kabinettet.
    Jeg tror godt at den psu kan være der. Men det er ikke noget jeg er sikker på. Jeg har jo ikke selv prøvet denne. Men kan lige taget et mål når jeg kommer hjem...

  • okay fair nok :)
    hvad er der af muligheder for at smide flere blæsere i fronten?
    er du villig til at sende?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Originally posted by dMITIj
    okay fair nok :)
    hvad er der af muligheder for at smide flere blæsere i fronten?
    er du villig til at sende?


    Der er ikke mulighed for at smide flere blæser i fronten. Men der burte også være rimeligt airflow med de huller i toppen...


    Jeg kan godt sende kabinettet. Men det bliver dyrt at få det sendt med post dk. 100kr i fragt hvis detj skal sendes som alm. pakke og 198kr hvis det skal sendes som forsigtig pakke....

  • Jeg er meget interessert i dit kabinet dog kunne jeg godt tænke mig at høre hvor de to andre blæser sidder jeg kan se den ene sidder i bagende hvor sidder sidste?
    synes ikke rigtig at Lian Li's HP giver nogen særlig god detaileret beskrivelse af kabinettet :)
    har sendt dig en PM

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Originally posted by dMITIj
    Jeg er meget interessert i dit kabinet dog kunne jeg godt tænke mig at høre hvor de to andre blæser sidder jeg kan se den ene sidder i bagende hvor sidder sidste?
    synes ikke rigtig at Lian Li's HP giver nogen særlig god detaileret beskrivelse af kabinettet :)
    har sendt dig en PM



    Der er som standart 2 120mm blæser i kabinettet.


    1 stk i fronten (forneden i kabinettet lige foran hd holderen.) og 1 stk i bagenden.



    Der udover har jeg jo lavet huller i toppen. Som passer til et AB-G Reservoir og en dual 120mm radiator. Dog kan der let monteres en tripple radiator istedet for...