Key bindings?

• Hej alle..

Ville lige høre er det kun muligt at "binde" de spells som har numrene 1-12?
    For har fx spells i en bar oven over, men der står jo ikke nogle tal eller lingende ved?

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

Originally posted by Renegade
    Hej alle..

Ville lige høre er det kun muligt at "binde" de spells som har numrene 1-12?
    For har fx spells i en bar oven over, men der står jo ikke nogle tal eller lingende ved?

Du kan bare gå ind i key bindings og sætte tal på der.
    Jeg har alle de øverste til at hedde ALT+#

Originally posted by fhqwhgad

Du kan bare gå ind i key bindings og sætte tal på der.
    Jeg har alle de øverste til at hedde ALT+#

jamen hvordan ser jeg hvilken spell der hører til hvilket tal?

HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -

Originally posted by Renegade

jamen hvordan ser jeg hvilken spell der hører til hvilket tal?

Det er jo ikke din spell du ligger tallet på, men derimod den boks du har lagt din spell i.
    Den 1. boks i baren hedder naturligvis 1 osv.

Du skal ned under den menu der hedder MultiActionBar bindings inde i key bindings. Derefter er den der hedder bottom left action button 1, den der sidder lige over din normale 1'er.

Originally posted by fhqwhgad

Det er jo ikke din spell du ligger tallet på, men derimod den boks du har lagt din spell i.
    Den 1. boks i baren hedder naturligvis 1 osv.

Du skal ned under den menu der hedder MultiActionBar bindings inde i key bindings. Derefter er den der hedder bottom left action button 1, den der sidder lige over din normale 1'er.

Forstår godt nok ikk hvordan det virker..
    Bruger et addon så jeg har andre bars, men burde vel ikke ændre på noget? For når jeg vælger MultiActionBar bottom left, så tager den det som boks "1" og ikke boksen oven over?