• Hey ..

Jeg har lige fået et free trial card, af en af mine venner.
    Men jeg har ikke noget visa eller andet betalings kort ?
    Jeg har også et Game Card, men ingen af de kort man skal indtaste ..

Er der så nogle af jer der ved hvordan man kan oprette en bruger ?
    Eller har en bruger i vil sælge ?

Mvh Alexander

Det gør ikke altid ondt at ramme hovedet mod en mur! Bare den er lavet af pap

• Når man får den der trial så løber den over 10 dage når de er gået skal man ud og købe wow for at få sit ejet CD key så kan men bruge dey gamecards ( bruger selv gamecard ) Og når du skal oprette en bruge så skal du gå ind på http://www.wow-europe.com og in under accounder creation og så tast dit trial key når den så udløber kik på det jeg skrev før :D

battle

• Jo det ved jeg godt, det har jeg også prøvet problemet er bare at selvom det kun er det der 10 days free trial, så spørger den efter visa eller det kort du nu vælger ?

Nogle der ved om man kan indtaste 00000 eller noget ?

• har du et gamecard kan du da bare indtaste koden på den når du opretter en account....det er jo hele ideen med det..de 10 dages trial får du så reelt først bagefter de 2 mdr på gamecard er udløbet..en ting jeg har skrevet til blizzard og påpeget ikke er helt lovligt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• så må du jo bare nøjes med at bruge dit gamecard......eller låne oplysninger på en vens visa..

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg vil helst bruge mit gamecard jeg skal bare bruge en acc før jeg kan .. så er jeg ligeglad om en fra langtbortistand har brugt den før mig..

Jeg mangler en visa kode, eller en account..

• jeg må indrømme jeg bare tror du ikke har kigget ordentligt efter da du prøvede at lave accounten......men eller er det da bare at købe spille og lave en account. der kan man afgjort bruge gamecard.

• NEJ !!

jeg har prøvet kigget under support der sagde de det samme de skal bruge visa oplysniger men de trækker ikke .. ?

• så må du jo i banken og bruge de 14 dage på at få et visa...eller købe spillet.

Originally posted by Fragman
    jeg må indrømme jeg bare tror du ikke har kigget ordentligt efter da du prøvede at lave accounten......men eller er det da bare at købe spille og lave en account. der kan man afgjort bruge gamecard.

Han vil lave et trial account. Og der kan man IKKE bruge gamecard. Man ska bruget et betalingskort. Visa etc