Professions proitet?

• Hey, ville bare høre, når i starter en ny charc, hvor meget går i så op i professions, jeg plejer altid, når jeg når lvl 5, at smutte til den nærmeste by og lære det prof som jeg vil have på den charc, og så bruge en hel del tid på at få den op i lvl så jeg kan lave noget som er brugbart.
    men kender også en del som ikke gider bruge tid på den, har en kammerat som spille sin pally op i omkring lvl 35 før han kom til at tænke på at han skulle da nok han en eller anden profession, men 5-6 lvls efter havde han måske 30/30 i dem. Men hvor meget tid bruger i på det ?

• Jeg plejer altid at ta grinder proffs...har allerede artisan leatherworker, master engineer og næsten master alc

Plejer bare at ta herbalism og skinning, så hurtigt som muligt... når jeg kommer til den nærmeste by

• jeg negler som det første to proffessions der kan give mig nogen gode penge, some regel mining, skinning, enchanting (disenchanting) eller herbalism, alt det med at crafte det ignorerer jeg, det er der ikke penge nok i synes jeg ikke.

• okay... de sidste par chars jeg har lavet har alle haft herb og alc, da jeg virke godt kan li de buffs jeg kan fa af det og det er jo dejligt at kunne redde livet med en healing pot

• du kunne evt. bare have en af dem til at være alc. og så sende mats til ham så han kan crafte dem til dine andre spillere, og så have en ekstra skill der kan give dig nogen penge....

Originally posted by Chriller
    du kunne evt. bare have en af dem til at være alc. og så sende mats til ham så han kan crafte dem til dine andre spillere, og så have en ekstra skill der kan give dig nogen penge....

det kunne jo selvfølgelig være en ide, men det kræver jo at man gamer på 2 charcs på samme tid ! eller lvl'er dem op nogenlunde smatidig, og det tror jeg rimelig hurtigt jeg ville blive træt af.

Originally posted by Vorsaa

det kunne jo selvfølgelig være en ide, men det kræver jo at man gamer på 2 charcs på samme tid ! eller lvl'er dem op nogenlunde smatidig, og det tror jeg rimelig hurtigt jeg ville blive træt af.

Jeg spiller ellers både på min main og på mine to aktive alts... det er fedt, fordi der er afveksling... det er ikke altid steath, ambush, steath, ambush, steath, ambush, steath, ambush på min rogue, men også smite, mind blast, pain på min priest :D

De er begge 32 nu - leveler dem sammen

Originally posted by KarGa

Jeg spiller ellers både på min main og på mine to aktive alts... det er fedt, fordi der er afveksling... det er ikke altid steath, ambush, steath, ambush, steath, ambush, steath, ambush på min rogue, men også smite, mind blast, pain på min priest :D

De er begge 32 nu - leveler dem sammen

Så kan man også rigtig udnytte rested exp.
    Bare parker den ene i en inn imens du leveler den anden.

Originally posted by fhqwhgad

Så kan man også rigtig udnytte rested exp.
    Bare parker den ene i en inn imens du leveler den anden.

Eller du kan, hvis du har penge nok, købe en extra acc, installere wow 2 gange på din pc, og så have din priest på follow så den kan heale dig hele tiden =) så er det jo bare alt+tab hvis du kommer i problemer.

Originally posted by Vorsaa

Eller du kan, hvis du har penge nok, købe en extra acc, installere wow 2 gange på din pc, og så have din priest på follow så den kan heale dig hele tiden =) så er det jo bare alt+tab hvis du kommer i problemer.

Det var så den dyre løsning :)

Eller du kan samarbejde med en ven ingame ;)