D-Link DI-704P og WOW

• D-Link DI-704P

Jeg spiller spillet World of Warcraft og kan godt spille. Men kan kun connecte med en account af gangen hvilket gør at mig og min ven ikke kan spille på samme tid og ja vi har to accounts, det er ikke den samme vi prøver at connect fra.

Jeg er sikker på det må være min router D-Link DI-704P. Er der andre der har denne router og som ved hvad jeg skal gøre?

Når vi prøver at connect går der 5 min så ryger den anden af. Mit net er ikke problemet har 10/10 Mbit
    Det er kun Wolrd of Warcraft der er problemet andre spil er der ingen problemer med.

• hmm er ikke kendt med at det skulle være et problem

har flere gange været online med min egen konto og en anden

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Det kunne måske være at blizzard kun tillader et login per ip ad gangen?
    Det lyder godt nok lidt langt ude, men du kunne da prøve at skrive til deres support.
    Det lyder da ihvertfald mærkeligt hvis det skulle være routeren.

Originally posted by fhqwhgad
    Det kunne måske være at blizzard kun tillader et login per ip ad gangen?
    Det lyder godt nok lidt langt ude, men du kunne da prøve at skrive til deres support.
    Det lyder da ihvertfald mærkeligt hvis det skulle være routeren.

Det tror jeg ikke det er - sad forleden med min lillebror i flere timer på samme ip.

Originally posted by Aerial

Det tror jeg ikke det er - sad forleden med min lillebror i flere timer på samme ip.

Ja det ville også udelukke alle der sad bag et hvilket som helst NAT, eks. colleges osv.
    Men det er da ligeså mærkeligt hvis det skulle være routeren der gjorde det.

Jeg hælder nok mere til tilfældigheder så. Det sker jo, ind imellem, at blizzard har lidt problemer.