• der var ingen der talte om at formel 1 skulle køres på den måde....blot et enkelt løb der ikke talte i den samlede stilling eller noget....lidt som pro-bowl i nfl.

og hvad der skete i første løb kan man ikke rigtigt bruge tila t måle noget som helst...det var meget specielle forhold og udviklingen i f1 er utrolig stor og reglerne blive løbende ændret.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Selvfølgelig skal F1 ikke ændres til 100% ens forhold hvad ville det sjove så være, men som Fragman siger bare et løb ville være cool.

Jeg var faktisk meget mod de mange regler der er blevet indført de sidste par år netop fordi det gjorde teams'ne mere ensartede, men synes faktisk det har gjort F1 til den spændende sport det var engang - og vi har da også set væsentligt flere overhalinger osv i denne sæson, bliver spændende næste år når der igen bliver indskrænket i mulighederne for motorskift osv.

Jeg må sige min entusiasme for F1 var faldet lidt bla pga Ferraris dominans (selv som Ferrari fan bliver det lidt kedeligt i længden) og så især pga man næsten altid kunne regne med at pole position også vandt hvis der ikke gik noget galt - men sådan er det jo slet ikke mere og flere og flere hold kan konkurere så jeg er fan igen :D

• ja f1 har i år været meget mere spændende end det har været i mange år....vi skal vel næsten tilbage til senna/prost i mclaren/honda dagene..det er for mig glansperioden

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Med min spinkle alder på 25 har jeg desværre ikke haft glæden af at se de mange fantastiske løb med Senna og prost - igen desværre, men kan da huske et, må ha været fra 93, hvor han overhalede alt og alle og endte med at lave en sindsyg overhaling indenom Prost i et hårnålesving :clap: - egentlig min far der så løbet og fulgte med i F1 men derefter var jeg F1 fan, og har stort set, set det siden.

Der har været mange gode dueller i årene meen tror kun det kan blive bedre og bedre, omend det nok aldrig bliver som i de velmagtsdage du taler om - men man kan da håbe