Opdatering i første post

Grafik til hjemmet [Updateret]
-
-
Rigtig flot komposition! Syns dog ikke det øverste i preview passer med de andre, da der er for meget jord og for lidt himmel... de andre er næsten ren himmel
-
Originally posted by KarGa
Rigtig flot komposition! Syns dog ikke det øverste i preview passer med de andre, da der er for meget jord og for lidt himmel... de andre er næsten ren himmelDet billeder du umiddelbart opfanger som det første, er faktisk det sidste. Ja, det lyder måske lidt sært, men man bevæger sig fra solopgang til solnedgang.
Det første billede (yet another day) var det bedste, jeg sådan umiddelbart kunne finde, med en solopgang. Ville gerne have haft noget, der passede en smule bedre med det sidste billede (a day that fades).
Man vil måske have den opfattelse, billederne burde hænge anderledes på væggen, men det vil i det her tilfælde se pænt spøjst ud, grundet 2 vinduer på hver side af kompositionen.
Alle titler er iøvrigt fra diverse sange (bare som en oplysning;)
Armin van Buuren - Yet Another Day
Andrew Bennett & Rico Soarez feat. Jenry - Light Of Hope
DJ Shah meets Jan Johnston - Glimpse of Heaven
Cosmic Gate - A Day That Fades -
Anyways så er det Image04 jeg mener
Ved ikke om du kan se det, men det eneste andet billede, hvor der er horisont i billedet er Image01, hvor horisont linien ligger relativt langt nede i billedet
I Image04 har du både en højere horisont i billedet, plus du har en form for forgrund i højre side... dermed ikke sagt det ikke er pænt, men som en komposition, hvor de 3 andre billeder har disse fællestræk, så syns jeg også det 4. billede skulle have det
-
Anyways så er det Image04 jeg menerVed ikke om du kan se det, men det eneste andet billede, hvor der er horisont i billedet er Image01, hvor horisont linien ligger relativt langt nede i billedet
I Image04 har du både en højere horisont i billedet, plus du har en form for forgrund i højre side... dermed ikke sagt det ikke er pænt, men som en komposition, hvor de 3 andre billeder har disse fællestræk, så syns jeg også det 4. billede skulle have det
Tror jeg havde i tankerne, at du gloede på selve kompositionen, og ikke de 4 enkelte billeder
Det er som nævnt de bedste billeder til formålet, jeg har kunnet findet (desværre
). Vel at mærke billeder, der har nogenlunde de samme farver eller muligheden for, at kunne fremhæve disse.
Det er 01 jeg gerne vil have udskiftet, hvis noget skulle udskiftes, så dette matcher 04 væsentlig bedre.
Det skal siges, at der er mere af bunden (jorden) på 01, end der forekommer på selve billedet. Det bliver bare ikke særlig spændende at have særlig meget af det med i billedet
-
To billeder med samme sammensætning og to andre, med anderledes sammensætning, er skam også godt... det er bare det med 3 mod 1 der ikke passer ordentligt
Billed 4 er rigtigt lækkert... så jeg vil give dig ret i at en udbytning af billed 1 er lige i øjet
-
syntes du har fundet dig nogle billeder som har en god sammenhæng og hamoni mellem hinanden, hænger som jeg selv ville ha valgt det. klart meget bedre end de første
-
Nice nok - næste step er 4 fladskærme i den opgang så du kan have noget der skifter mellem de forskellige kreationer
-
To billeder med samme sammensætning og to andre, med anderledes sammensætning, er skam også godt... det er bare det med 3 mod 1 der ikke passer ordentligtBilled 4 er rigtigt lækkert... så jeg vil give dig ret i at en udbytning af billed 1 er lige i øjet
Håber bare jeg kan finde 1 til udbytning.
Må se om jeg kan finde andre steder end http://www.sxc.hu, som har billeder i høj opløsning, og samtidig er gratis og til frit brug.
QuoteOriginally posted by Slacker
Nice nok - næste step er 4 fladskærme i den opgang så du kan have noget der skifter mellem de forskellige kreationerHehe, disse er ikke til min opgang
De er til mit værelse, hvilket dog ikke længere står i først post.
QuoteOriginally posted by nonsens1
syntes du har fundet dig nogle billeder som har en god sammenhæng og hamoni mellem hinanden, hænger som jeg selv ville ha valgt det. klart meget bedre end de førsteYes, er også noget mere tilfreds end med de første.