Wow funeral ?

• ok - har ikke lige kunne finde noget om det herinde.

Men hvad sker der lige ? - man kan måske trække lidt på smilebåndet over at man vil holde en onlinebegravelse af ens ven, men på den anden side er det da en fin gestus at vise.

Og man kan måske også trække på smilebåndet over at horde kommer og smadrer hele lortet, men jeg kunne sg* ikke lade være med at synes det var lidt synd.

Hvad siger Jer der spiller lidt mere end mig ?

• Der har været et par stykkeraf slagsen. Jeg synes det er helt fint og en flot måde at vise respekt på når nu man sikkert bor langt væk fra hinanden og ikke har mulighed for gøre det på andre måder.

At så den modsatte faction vælger at komme og smadre løs synes jeg er totalt mangle på respekt over for den afdøde. Men så igen de kunne jo are gøre på dereseget territorie men det er sgu stadig dybt laterligt at man ikke kan få lov at vise en afdød ven den sidste resoekt, in-game eler ej

• Jeg syntes egentlig også det er helt fint. Man skaber jo relationer til folk man aldrig ville kunne komme til at mødes med i virkeligheden. Det kan endda være at man kender dem fra andre spil, og stadig holder sammen.
    Selvom man kun kender dem igennem internettet, kan man jo godt ende med at kende hinanden rigtig godt.

Angående det med at horde gate-crasher det, det er jo en del af spillet. Hvis man vil undgå det må man jo finde et sted hvor de ikke så nemt kan komme, eller lave sin memorial et andet sted end i et spil.

Originally posted by fhqwhgad

Selvom man kun kender dem igennem internettet, kan man jo godt ende med at kende hinanden rigtig godt.

Præcis - det er jo netop det jeg synes vi har her på tweak.dk ;)