Deal/No deal

• Tja det ka' da godt være at nogen synes det er smagløst, men var vist en af topscorerne i sidste uge med næsten 1 mill. seere.
    947.000 er da et pænt antal seere. :9xo - Faktisk 100.000 flere end "Hvem vil være mill..."
    (Kilde: Gallup)

Hvorfor skal alt også være meningsfyldt ?
    Hvorfor ikke bare ta' det for det det er. Det er uforpligtende og mange synes det er okay med lidt tidsfordriv en mandag aften, hvor der skal slappes af - efter 1. dag på arbejde efter en måske hård weekend.

Noget andet er - hvis man zapper over på den slags udsendelser og forventer noget meningsfyldt, så er man IMO en anelse naiv.
    De fleste har jo muligheden for, at zappe over på noget andet, hvis de ik' ka' klare den slags uforpligtende underholding. Sværere er det vel egentligt ikke !

• Så det lige her til aften.

Det er rigtig at spillet er 100% held, men det er der så meget der er. Det spændende ligger i at deltageren så let kan miste hele svineriet. Synes selv det var rimelig spændende til sidst som f.eks. i aften, hvor der er tre kufferter tilbage, og deltager står i dilemmaet om han skal fortsætte eller snuppe budet. For satan jeg ville være skuffet hvis jeg satsede og kom hjem uden noget som helst, efter banken havde budt 250.000kr.

• nah det enste gode game show der nogen sinde har været var Husk lige tandbørsten :T

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Hmm... har ikke fået set det endnu, men jeg savner heller ikke flere elendige quiz-programmer. "Hvem vil være millionær" og "9 ud af 10" (nogen gange) holder jeg mig til. ;)

Btw. Yeeppeee, Sopranos om 10 minutter!! :hb:

Originally posted by KarGa

Er du overhovedet gammel nok til at kunne huske det? :D

ja da! skulle da altid blinke med lyset! og så håbe på at de valgte vores hus til at smide ting ud af vinduet! :))

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Siger ikke alt skal være meningsfuldt.
    Og ja selvfølgelig har det mange seere når det er den første udsendelse...kom igen når der har været sendt lige så mange afsnit som af hvem vil være millionær og den har 25k seere...

Originally posted by Butcher

Siger ikke alt skal være meningsfuldt.
    Og ja selvfølgelig har det mange seere når det er den første udsendelse...kom igen når der har været sendt lige så mange afsnit som af hvem vil være millionær og den har 25k seere...

update: 2. gang var der også over 900.000 (908) der så den - kun over gået af h.v.v. millionær (924) og Test nationen (932) (stadig samme kilde)
    Tror nu godt det ka' fange en hel del, hver gang.

Originally posted by Mikkel
    Btw. Yeeppeee, Sopranos om 10 minutter!! :hb:

Oh yeaaaaa, Sopranos kan slå alle usle underholdnings shows.
    Jeg syntes det er lidt plat at det hele bare er held. Lad os få noget mere jepardy og hvem vil være millionær istedet, så man kan sidde og gætte med bag skærmen.

Og så selvfølgelig mere Sopranos og på ordentlige sendetider.

Originally posted by Bentzin

update: 2. gang var der også over 900.000 (908) der så den - kun over gået af h.v.v. millionær (924) og Test nationen (932) (stadig samme kilde)
    Tror nu godt det ka' fange en hel del, hver gang.

Sikkert, men tror stadig interessen er dykket væsentligt om et halvt år...

• En fra mit job´s kærstes´ bror :crazyeyes: har vundet 250,000kr i det program og det blev optaget for godt et halvt år siden
    Så tror nu ikke at de lige droppe alle de "afsnit" som er indspillet og klippet

• Jeg synes det er et ganske spændene program.. Ikke et jeg vil tænde fjernsynet for, men hvis jeg keder mig, og zapper forbi, så bliver jeg da og kigger..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen
    Jeg synes det er et ganske spændene program.. Ikke et jeg vil tænde fjernsynet for, men hvis jeg keder mig, og zapper forbi, så bliver jeg da og kigger..

Så'n har jeg det også og ligeså mange andre danskere. :9xo
    I går var jeg ovre hos en og ordne noget netværk, mens det kørte i deres flimmer. Ung som gammel sad og så det. En meget godt billede på, hvordan det gennemsnitligt har set ud i de fleste hjem. Og det er vel meningen, at der er så mange, som kan sidde og slappe af til den slags.
    De få, der ikke synes om den slags underholdning, kan jo bare zappe videre el. sætte sig foran deres [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/164.gif]. Sværere er det vel ikke.

Originally posted by Speedy23
    En fra mit job´s kærstes´ bror :crazyeyes: har vundet 250,000kr i det program og det blev optaget for godt et halvt år siden
    Så tror nu ikke at de lige droppe alle de "afsnit" som er indspillet og klippet

Hmm nej hvorfor pokker skulle de dog det?

Måske er det bare mig, men håber altid på de store beløg ryger først Crazyeyes

Det tager da absolut alt spænding ud af det?

Originally posted by Butcher

Det tager da absolut alt spænding ud af det?

Hehe, jamen sæt nu personen kunne ende ud med 1 kr.

Narj, det er måske bare min måde at gøre programmet lidt sjovt på. Til sidst bliver jeg simpelthen træt af at banken ringer efter hver åbnet kuffert.

Originally posted by Macimuz

Hehe, jamen sæt nu personen kunne ende ud med 1 kr.

Narj, det er måske bare min måde at gøre programmet lidt sjovt på. Til sidst bliver jeg simpelthen træt af at banken ringer efter hver åbnet kuffert.

Hehe ja det er ikke det bedste program. Det der irriterer mig mest, er dog de fantastisk trælse kvindemennesker de har som deltagere!!!