Jaa..
Altså kassen med spells til venstre, en kassse i midten og bags og "help" bar til højre.
Jaa..
Altså kassen med spells til venstre, en kassse i midten og bags og "help" bar til højre.
Det kan du klare på 1000 forskellige måder.
Nurfed UI er en af dem, har selv brugt den igennem længere tid. Bruger dog ingen UI mods for tiden.
Tager lige et kig på Nurfed så
Et meget simpelt UI, næsten alle iu packs kan klare det der. Men når du henter sådan en pack, får du også meget andet med, så kun tag hvad du skal bruge
QuoteOriginally posted by DXC
Et meget simpelt UI, næsten alle iu packs kan klare det der. Men når du henter sådan en pack, får du også meget andet med, så kun tag hvad du skal bruge
Det fandt jeg ud af. Men når jeg smider Nurfed UI ind kommer det til at se sådan ud. Hvordan kan jeg flytte rundt på det?
QuoteOriginally posted by Brtlsn
Det fandt jeg ud af. Men når jeg smider Nurfed UI ind kommer det til at se sådan ud. Hvordan kan jeg flytte rundt på det?
Mener hvis du henter Perl, kan du flytte rundt på alle bars så tosset du vil. Perl er også en noget pænere unitframe.
QuoteOriginally posted by DXC
Mener hvis du henter Perl, kan du flytte rundt på alle bars så tosset du vil. Perl er også en noget pænere unitframe.
Jeg prøver
noget specielt man skal skrive eller sådan noget før man kan flytte rundt på tingene?
altså for at flytte rundt med action bars
QuoteOriginally posted by snoby
noget specielt man skal skrive eller sådan noget før man kan flytte rundt på tingene?
altså for at flytte rundt med action bars
Kommer helt an på hvilket mod du bruger? Jeg brugte Discord Actionbars og der skulle man skrive /dab
hmm ok har jeg lige prøvet.
findes der en opdateret version som virker i TBC?
takker for hjælpen, har fundet et andet addon som virker nu.
til dem der har brug for det. kan jeg sige det hedder bartender3